Ångest!

Mer
3 år 4 månader sedan #1296201 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Ångest!
Den fasansfulla skräckvärld som uppenbarar sig i en psykos ger ju en ångest inte av denna världen. S k panikångest är mild vid jämförelse, den är kort och sammansatt p g a det ökande adrenalinpåslaget. En fysisk ångest.
Mer
3 år 4 månader sedan #1296215 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Ångest!
Svår ångest kan göra att man känner sig som ett barn! Ångesten ljuger och välbefinnadet talar sanning!
Mer
3 år 4 månader sedan #1296275 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ångest!
När man har ångest kan man strunta i allt annat och bara försöka ta väl hand om sig själv. Ta en varm dusch, sätta på sig fräscha kläder efteråt som inte är svettiga. Försöka äta regelbundet och vänta ut skiten.
Mer
3 år 4 månader sedan #1296299 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ångest!
Har kastat ut ångesten från helvetet den har inget hos mig att hämta, aldrig mer, borta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1296302 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ångest!
Om man har bearbetat sitt liv, så behöver man inte ha så mycket ångest. Att man är ärlig och förstår att man inte var älskad som barn.
Mer
3 år 4 månader sedan #1296304 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ångest!
Jag vände mig om och anföll ångesten som ett jagat djur, men fann att den inte förmådde något i verkligheten bara mig, så länge jag trodde på vad den sade. Så ångest är bortjagad och finns intet mer inom mig och kan inte skada varken mig eller någon annan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum