Blir ni deprimerade av att gå hemma?

Mer
3 år 4 månader sedan #1297291 av Drummer
Admin är Schizoid han gillar ensamhet och är helt totalt okänslig när det gäller att tillhöra ett sammanhang. Admin har alltid varit helt självständig sedan han gick på elevhem fram tills nu.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 4 månader sedan #1297301 av Jocke
Ja, alltid är det ngn som känner sig träffad av någons kommentarer! Man måste förstå att ibland så måste man sätta gränser precis som Astrid Lindgren uttalade sig om i sina böcker, Emil och Pippi är två exempel på när föräldrar har släppt på sin uppfostran. Bl. a.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 4 månader sedan #1297303 av Geta
Är det inte så att memphis redan är sjukpensionär? Har sjukersättning med andra ord.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1297305 av Drummer
Du borde testa din arbetsförmåga Memphis och se vad du klarar. För så jävla sjuk kan du väl inte vara och är nog inte! Varför har inte du sjukpenning?

Ha,Ha! Memphis mår bättre än vad jag gör men det är jag som får ta smällen att börja arbeta. Visst så avtar säkert smällen ju mer man kommer in i sina arbetsuppgifter. Är du så sjuk Memphis så du inte kan börja arbeta igen?. Isåfall menar psykiatrin att jag är friskare än vad du är!
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1297308 av Geta
Man får inte gå sjukskriven hur länge som helst. Då blir det sjukersättning.
Mer
3 år 4 månader sedan #1297311 av memphis
Jag har sjukersättning Drummer och har haft det sen 2004. Det var alltså länge sedan jag hade sjukpenning. Synd det, för det är bättre pengar med sjukpenning.