Social Fobi!

Mer
3 år 1 månad sedan #1316986 av Drummer
Social Fobi! skapades av Drummer
Ni som har/haft Social Fobi hur har ni upplevt det? Har det varit en rädsla att verka vara tråkig och svårt med massa människor som granskar en och skrattar. Jag brukar rodna när jag har ångest och är rädd för det motsatta könet. Ju snyggare en tjej är desto mer blyg blir jag. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1316989 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Social Fobi!
Upplever att jag blir social oflexibel. Det blir fixering på en grej och kommunikationen blir svår eller omöjlig. Jag tränar min social fobi med boendestöd. Man måste kunna prata, det är väl nyckeln?
Mer
3 år 1 månad sedan #1316993 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Social Fobi!
Känner igen detta på mig själv tränar med personalen jag har något som kallas för social tid och det är skönt att ha.
Mardrömmen vore för mig att besöka ullared jag tar oftast in "allt"är det mycket folk får jag panik och går där ifrån.
Mer
3 år 1 månad sedan #1316995 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Social Fobi!
Ju mer det är på spel destu oroligare blir jag. Mår jag bra och har "oroskyddsdepå" Då går det lättare.
Mer
3 år 1 månad sedan #1316997 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Social Fobi!
Det värsta med min sociala fobi är när jag har mycket folk som granskar en, men om jag träffar en person endast så är det inga problem! 
Mer
3 år 1 månad sedan #1316998 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Social Fobi!
Varför spelar det någon roll om dom är flera? På psykiatrimötet brukar dom va flera..