Mår sämre igen

Mer
3 år 1 månad sedan #1324674 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår sämre igen
Jag gick upp 15 kg av Risperdal o Seroxat (Paroxetin), o bara Risperdalen hjälpte lite, men blev så trött av den.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324764 av majak
Svar från majak i ämnet Mår sämre igen
Så bra att du har blivit hjälpt Cosmos, ska kolla läget med läkaren vad hon säger om SSRI ändå.

Trist med viktuppgången Richard! Har ju kanske varit lite motiverat om kombon hade fungerat bra för dig iallafall.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324774 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår sämre igen
Jag har kombinationen Haldol o Venlafaxin idag, plus en massa lugnande. Det funkar bra.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324803 av majak
Svar från majak i ämnet Mår sämre igen
Richard: Jag åt Haldol i ca 2 år - de var bra förutom tröttheten. Upplevde inte att vikten påverkades av den heller. Blir du trött eller är det en vanesak?
Mer
3 år 1 månad sedan #1324817 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mår sämre igen
Jag sover på Quetiapine men har gått upp kraftigt i vikt på den, tyvärr. Men sover så bra att jag är beredd att fortsätta med den då den inte ger mig någon hangover direkt. Vill byta till likvärdigt utan viktuppgång. Suoverexant hade varit bra att fått testa om den kommit ut på den Svenska marknaden och går under läkemedel som är subventionerade

www.dagensmedicin.se/alla-nyheter/neurol...ka-ge-naturlig-somn/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1324835 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår sämre igen

majak skrev: Richard: Jag åt Haldol i ca 2 år - de var bra förutom tröttheten. Upplevde inte att vikten påverkades av den heller. Blir du trött eller är det en vanesak?

Jag har faktiskt inga biverkningar av Haldol. Tar 4 mg om dagen. Tar jag inte dom blir jag rädd o paranoid.