-- dålit självförtroende --

Mer
9 år 10 månader sedan #664842 av björk
I essensen verkar de som gud har rätt. Alltså skall
vi lita, på gudarna. Gamma i dator spel betyder "ljus"
alltså "ljusare-Grafik". Detta kretskort inferno har vi ärvt. Iallafall jag.
Man säger ju att miljön präglar en. Tyvärr i vissa fall. Man "apar", efter,
tendenser. Detta skall grillas högeligen. Och bli till Mûslie. Denna safari har
vi "vatt", på förr och skall trotsa hitler ungnarnas avgrunds vrål. Alltså primalskrik.
Likt bitter orm skall hitler strypas. Köns mognad osv. Att va sensitive leder
i praktiken te isolering. Det vet alla. Och i bunkern han dog. Men det hör inte te
saken. Ja va e nöjd. Missnöjd. i vetebröd förtäljer sanningen utan apostrof.
Dedikerat till honung. Detta träsk av pyton orm ärver rejäla människor.
Vi dog osv. Vill ej skymfa. Men med pistolen mot vänstra tinningen kan jag inte
annat än förtälja sanningen. Per kvadrat cm dricker vi ölen. Men förtäljer den då sanningen.
Knark ungar som inte vet bättre. Brölas det fram ost. Ost vi ska äta ost.
Varför. Det blir ju svårt eftersom att de är så himla dyrt. knappast något för mej.
Men kvalen i samvetet etsar sig fram likt napalm. Dyrt rött vi blir till tvång att utföra
principiella faktorer i genren tvångs beteende. Varför lägger man så stor energi på detaljer.
När Alexander Barda bögar ut sina fantasier. Jag vill ej missleda det konventionella etiken
bakom tesen som e given här till er. Lockelse står det ju i bibeln. Denna primitiva livföring
granskas ju ganska hårdfört även på forum som viska. Men det har inte med satanism o, göra
utan snarare sadism i sitt rätta måtto. SKall vi säga en tesked. Använd den då te kaffet.
Och Personer som börjar på T har jag av specifika personer lärt mig användning av
ord i kulturellt språkbruk. Kunskapsbank. Som om de inte skulle räcka. Ja vi har alla vårat
gift i venerna som gör att vi har svårt med yttringen vi känner missmod dålit självförtroende.