Let the hammer down

Mer
7 år 4 månader sedan #886282 av björk
Du och jag vi diskuterade. En fruktansvärd katastrof en veteran
gitarr spelare var pigg på en epiphone som bodde i en annars lugn lya till vrå.
En fis lin bane dansare skjutsade in de döda brödet i sin döda ugn,
och dömde demagogiskt. Rensande av de etiska skuldrorna och natten vart het.
Alla våldtar ju kvinnor så nu är det på tiden att göra sig kvitt den oket den bördan.
Så man började bejaka kalkylera trolighets faktor bekymmer sannolikhet och man började
svagt skört sätta upp en diagram med milstolpar. Att in spe inkognito rent privat personenligt
att spekulera för sig själva med lustlakejer till gröten (soppan). Hur vida man var benägen
att fullborda boten på en millenium het blasfemi. Att kulturellt symboliskt avvisa fakta
för jaget sig själva o råda bot på söndervitran av levnads själen. Man ville helt enkelt massakrera
tvivel på jantelagen och kora sig själv till idol kalla de hjälte. Att ta något från en man som inget äger
och dunka samman mannens intentioner med oförståelse och narr. Med spelad förvåning man
wallraffar primitivt by proxy och delar ut delikatesser skylt i dolt hån. Och som vanligt när
en tredje person vanärar vanställer skall hen ju ha kredit! Vad annars. Det går ju att att ta på det är
materia. Så för att fästa den första nålen i vraket man begeistrade sig i de uppenbara möjligheterna
om lytes görning. Ett sådant ego är rabiat i sig och att otåligt vänta går, ej för sig. Här krävs
handling. Den dära skygga figuren är alldeles för benägen och kapabel för sitt eget bästa låt oss
säga och åsyfta inte proklamera för, inför sej själva försöka sköta de diskret. Lite smussel så att säg.
Så let the hammer down
Mer
7 år 4 månader sedan #886309 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Let the hammer down
Våldtäkter är inte acceptabla....det är kränkning av annan människas vilja och fysiska och psykiska space
Mer
7 år 4 månader sedan #886312 av spasy
Svar från spasy i ämnet Let the hammer down
Våldtäkt som drabbat familjemedlem fick mig att hata dygnet runt och planera mord.
Kanske tur jag aldrig fick reda på förövarens namn, men får jag det nu så vet man aldrig vad som händer. HAT.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 4 månader sedan #886313 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Let the hammer down
Ännu en vrålmassiv konklusion du kör med från början till slut!, hittar du ingen skapelse "from let the hammer down?" Jag Känner att fy fan, ska denna ordmassaker försiggå utan att ngn anmärker på vad som är det heliga sagt i denna palaver. Du tänker på vad som är sagt Jakob! Fy fan, jag kan göra vad som helst av ordet blasfemi! Men jag avstår! Ta det lilla lugna med dina utbrott Björk! Dina ord betyder helt enkelt för mycket för att kunna förstås! I´m gonna be crazy!

Okwj! Hr ingen aning om vad ni tänker!" Är det så att jag vill dö, så vet jag inte hur?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 4 månader sedan #886320 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Let the hammer down
Jag tänker att björk har rätt att skriva. ....ibland är det riktigt spännande som jag tycker.....men vi tycker olika
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 4 månader sedan #886849 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Let the hammer down
Ja, ibland tycker jag björk får in en fullträff vad gäller ordens mening och avsikt. Men jag gav honom ett tips, att man kanske till en början kan korta ned texten med några svåra ord så att orden liksom samarbetar med varandra, istället för att spreta runt åt alla håll?

Men jag håller med, uttryckte mig nog lite väl slarvigt i fredags? Så ursäkta mig Jakob!

Vars är världen på väg?