Grodan stropp

• björk
  • björk Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
Mer
19 jun 2018 11:44 #1064775 av björk
Grodan stropp skapades av björk
En äng gläntar.
Ett läkemedel patentar.

En sol går opp.
Kalle boll och grodan stropp.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
19 jun 2018 11:46 #1064776 av Geta
Svar från Geta i ämnet Grodan stropp
Det är nostalgi för mig. Påminner om 1950-talet.

Mer
19 jun 2018 13:33 #1064785 av wasp
Svar från wasp i ämnet Grodan stropp
Nostalgi för mig också! Hade talskivor med Grodan Boll och Kalle Stropp när jag var en liten plutt.

• Nissegossen
  • Nissegossen Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • ½
Mer
19 jun 2018 18:41 - 19 jun 2018 18:51 #1064919 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Grodan stropp
På den tiden ung 1992, kände jag vänner deras son Nils jag var en av två som var med på Nils dop som en av två faddrar till Nils som sonen heter. Han jobbar nu Indien Han liten och kom hem till frågade jag föräldrarna om de hade några barn som ville följa med bio. På tiden Östra Nordstan såg det mycket Annorlunda ut i Östra Stan Där fanns bio och bowling bana,Mcdonalds fanns på sidan mitt emot. Jag sade till de två äldsta vill ni se grodan boll på bio, jag fick nåder åka ned stan barnen Inte Nils han var för liten. Det var juletid och vi ned flickan sa när in Östra Nordstan hon sade jag fryser, jag ändra kurs och gick till om Var Åhléns Ett våningsplan upp de fick vad ville vantar till Flickan pojken han på gulsvarta handskar och gick ned till bion och godisståndet. Jag sade till ni vill och till flickan sade jag en påse likadan som din Det skall Nils ha Sedan gick vi på bion. vi såg filmen, sedan gick till hamburgerrestaurangen på andra sidan Övermäktigt för dem de hade ju ätit godis, Fickan jag är kissnödigt, klarar du det själv hon sa ja men vill inte jag tycker inte om att låsa jag stod utanför vaktade dörren inte låst men lucka till öppna när hon ville. Vi åkte spårvagnen tillbaka och pappan hoppade på med bena upp som en i fotbolls spelare överlycklig att vi kom tillbaka. Han berättade för mig efter kvällen att pojken sov med handskarna På med IFK symbolen runt halsen svart och gult . Han somnade lycklig Svart gult vad sägs stockholmare?

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 19 jun 2018 18:51 av Nissegossen.

Mer
19 jun 2018 18:46 #1064920 av rymd
Svar från rymd i ämnet Grodan stropp
har aldrig sett. men perfekt att du är tillbaka Nissegossen

Sidan laddades på: 0.224 sekunder