Kärlekens smärta

Mer
4 år 5 månader sedan #1189038 av Hanna
Jag vandrar i ett regn av kärlek
Kärlek som fyller mitt hjärta
Jag drunknar i dina blåa ögon
Även om jag vet att det är en kärlek jag inte kan nå
En kärlek jag inte kan få.
Jag drömmer om att få älska och bli älskad av dig
Det är bara en dröm och fantasi.
Tänk ändå vad fint det skulle bli
om du ville ge mig en kram.
Jag fylls av ömhet och längtan efter att få vara i din närhet
Du är den mest underbara människa som finns i mitt liv just nu
Det finaste som finns är du!
Mer
4 år 5 månader sedan #1189047 av memphis
Svar från memphis i ämnet forumregler
Fin liten text Hanna :tummenupp
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1189056 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kärlekens smärta



Allt Jag önskar av dig är kärlek
13 februari 1987
frid vare med dig; Jag är här, det är Jag, Jesus, som vägleder dig; var inte rädd; förena dig med Mig, Vassula; allt Jag önskar av dig är kärlek;

---- Jag oroar mig för budskapen, jag känner mig ansvarig. Jag vet inte hur jag ska arbeta!

Jag Själv är tillräcklig, och Jag förmår hjälpa alla Mina barn utan din medverkan, men som Make vill Jag dela allting; oroa dig inte ty Jag är Styrka, älskade; stöd dig på Mig och låt Mig leda; kom ihåg att det är Jag som ger dig denna kraft att möta Mig;

Jag begär av dig att du skall älska Mig troget; älska Mig brinnande; trösta Mig när Jag behöver tröst, för det är många bland er som sårar Mig; en sådan mängd synder begås varje dag, som bedrövar Min själ, förbittrar Mig, fyller Min bägare med sorger; hur har de glömt Mig? Vassula, när en Brudgum känner sorg, vart skulle Han vända sig för att få tröst om inte till Sin brud som älskar Honom;

---- Jag ska trösta Dig om jag kan, men hur ska det gå till? Jag som vet hur ovärdig jag är, som antagligen sårar dig ofrivilligt, otillräcklig och generad (förlägen) när jag ska tala till Dig. Jag som är full av ovärdighet!

Jag vet att allt du sade är sant, men har Jag inte valt dig trots att Jag visste om alla dina svagheter? Jag älskar dig Vassula och allt Jag önskar av dig är att du besvarar Min kärlek;

---- Jag älskar Dig mycket. Du är ständigt i mina tankar. Jag lever för Dig. Jag älskar dig, jag kan inte mäta hur mycket, men Du kan. Jag kan bara be Dig att lära mig älska Dig mer tills det blir omätligt.

älskade, luta ditt huvud mot Mig och låt Mig smörja dig med renhet, så att du blir en av Mina blommor som mättats genom att ha insupit Mig; kom, Jag skall livnära dig, du skall äta ur Min hand;

Jag skall lära dig att älska Mig mer;

www.tlig.org/sv/messages/35/
Mer
4 år 5 månader sedan #1189066 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Kärlekens smärta
Fin text, jag blir lite tårögd.