Hade Hitler Aspergers syndrom?

  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
15 år 4 dagar sedan #204505 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hade Hitler Aspergers syndrom?

MsTibbs skrev:

Geta skrev: Aspergers syndrom verkar ju inte så troligt då personer med
Aspergers inte inte ens klarar att sitta och dricka kaffe
i en grupp. Att uppträda för flera tusen kan knappt vara
möjligt då.


Fel, jag kan dricka kaffe i grupp. Jag drack smoothie i grupp för två timmar sedan senast.

Fördomar så klart men det brukar alltid framhållas när det
gäller Aspergare att de helst slipper fikapauser.
Mer
15 år 4 dagar sedan #204508 av skord
hitler va smart såklart. men inte speciellt smart.


judar behövs. leninister också. bögar o lesbiska.


tröttnat på såna utan empati. linnea är bra
Mer
15 år 4 dagar sedan #204749 av MsTibbs

Geta skrev: Fördomar så klart men det brukar alltid framhållas när det
gäller Aspergare att de helst slipper fikapauser.

Jag föredrar att slippa de sociala småpladdret på fikarasterna, då jag inte kan slappna av där, utan jag slappnar mer av om jag får vara ifred motsvarande tid. Däremot skulle säkert vissa aspergare kunna tala inför många personer tex. Kan, om inte alltid föredrar. Beror på hur grav autism man har.
Mer
15 år 2 dagar sedan #205152 av Drummer

ak000 skrev: Hitler var frisk och intelligent som såg vilka sitt folks fiender var och agerade mot dessa. Det är inte ett tecken på sjukdom utan på sundhet att vara förmögen att noggrant analysera situationen och agera därefter.


Så du menar att det är ok att mörda oskyldiga människor,enbart pgr av deras härkomst??!!! :rolleyes: :cry: 8O :evil:
HEMSKT :!:
Mer
15 år 2 dagar sedan #205162 av ak
Svar från ak i ämnet Hade Hitler Aspergers syndrom?

Gäst skrev:

ak000 skrev: Hitler var frisk och intelligent som såg vilka sitt folks fiender var och agerade mot dessa. Det är inte ett tecken på sjukdom utan på sundhet att vara förmögen att noggrant analysera situationen och agera därefter.


Så du menar att det är ok att mörda oskyldiga människor,enbart pgr av deras härkomst??!!! :rolleyes: :cry: 8O :evil:
HEMSKT :!:


Nej, det var självfallet fel att urskillningslöst döda alla judar. Jag menar bara på att i ett historiskt kontext är det en anomali att INTE döda folkets fiender.
Mer
15 år 2 dagar sedan #205169 av Drummer

ak000 skrev: Nej, det var självfallet fel att urskillningslöst döda alla judar. Jag menar bara på att i ett historiskt kontext är det en anomali att INTE döda folkets fiender.


men dem var ju inga fiender?