Privatisering

Mer
13 år 10 månader sedan #303415 av Geta
Svar från Geta i ämnet Privatisering
Dina insändare brukar bli väl mottagna, Fantasio.
Är det inte så att personalen inom psykiatrin vet om att
du skriver insändare?
Mer
13 år 10 månader sedan #303420 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Privatisering
Bra! :bravo:
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
13 år 10 månader sedan #303436 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Privatisering
[i:3p5dssa3]Är det inte så att personalen inom psykiatrin vet om att
du skriver insändare?[/i:3p5dssa3]

Jag måste skryta lite. Personalen vet om mina insändare. Jag har blivit lite av en offentlig person i min stad. Det tycks som de flesta vet vem jag är. Det är bara kul. Jag är sugen på att dra igång nån typ av manifestation i staden, att stå på stan och dela ut flygblad till exempel. Hur svårt kan det vara?
Mer
13 år 10 månader sedan #303456 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Privatisering
Du kan ju kontakta Attidtyduppdraget och höra om de har flygblad, som du kan dela ut. Khai kanske vet?
www.hjarnkoll.org/
Mer
13 år 10 månader sedan #303490 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Privatisering
Om du går till RSMH eller någon annan brukarorganisation på din ort, finns ju möjligheten att de leasar en större kopieringsmaskin och då är det lätt att trycka flygblad och kostnaden blir inte så stor! Skriv en förslagstext och visa upp det för dem och fråga dem om du får trycka upp den och gå och dela ut på stan!

jag gjorde så när jag frekventerade Gyllenkroken innan jag hittade till viska, att jag fick själv trycka upp mina egna texter och gå och dela ut dem, när det var något evangemang med brukarparoller.

Jag stod vid johanna i brunnsparken i Göteborg och delade ut dem! Jag tror det var texten Den jag/löse
valda delar av den texten lästes även upp i Domkyrkan i Göteborg, utav prästen på en temaGudstjänst! Dessutom sade till och med prästen att han ville ha texten eftersom han hade pratat med min psykolog och hon kom först efteråt och frågade mig om, att han skulle få använda den, för att själv hade jag aldrig visat upp den för honom. dock jag var med i Domkyrkan och det avslutades med att vi besökare tände varsitt värmeljus för var och en vi kände som gått vidare alldeles för tidigt...
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?p=5993...pic.php?p=5993#p5993 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 10 månader sedan #303493 av Geta
Svar från Geta i ämnet Privatisering
Beställ Hjärnkolls material[/url:26zlvx6d]