Hagamannen Niklas Lindgren tillbaka till Umeå.

Mer
8 år 9 månader sedan #754008 av Saari

zoegas skrev: Det är mycket snack och lite verkstad, hade du vågat ge dig på honom Saari?


Jag skulle inte ge mig på honom eftersom jag inte är våldsamt lagd, men för att vara ärlig så kommer jag inte bli förvånad eller illa berörd om/när han råkar ut för någonting. Mycket snack just nu ja, faktiskt mest män som sagt att de skulle ta sitt straff för att få ut någon sorts rättvisa för vad Lindgren utsatt en hel stad för under så många år.

Jag tror att jag skulle bli riktigt rädd av att stöta på honom, då menar jag rädd i den bemärkelsen att det skulle bli en extrem reaktion. ag vet faktiskt inte hur jag skulle reagera mer än att reaktionen skulle bli stark. Sedan är det en svår fråga om en inte har en hypotes att gå ut ifrån, men om jag var i samma rum som honom så skulle jag antingen be honom eller tvinga honom att gå.

Jag tycker att han gör så fel som kommer tillbaka och river upp det här som engagerat hela landet och lamslagit Umeås invånare under många år.

Jag vill göra klart för alla att jag inte är våldsamt lagd alls men inte skräder mina ord direkt.
Mer
8 år 9 månader sedan #754022 av zoegas
Jag skulle aldrig ge mig på någon som inte gjort mig något personligen. Såndär lynchmobstänk och medborgargarde är för idioter.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 9 månader sedan #754027 av Nissegossen
Han har fått sitt straff, samt troligtvis även kemiskt kastrerad, låt han nu va.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 9 månader sedan #754028 av zoegas
Tror kemisk kastrering bara är för rättspsykiatriska patienter.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 9 månader sedan #754031 av Nissegossen
Han kan ha gått med på det frivilligt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 9 månader sedan #754032 av Nissegossen
Jag tror att det är frivilligt även på Rättspsyk, men där blir de inte utsläppta i första taget om de inte går med på det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum