Öppenhet och kunskap minskar diskrimineringen (DS)

Mer
8 år 5 månader sedan #775603 av Geta
Mer
8 år 5 månader sedan #775644 av lärjungenMatteus
Sedan sa Jesus till sina efterföljare: ”Om någon vill bli min efterföljare, så kan han inte längre tänka på sig själv, utan måste följa mitt exempel och vara beredd att dö.
Mer
8 år 5 månader sedan #775654 av Drummer
Larsson,

Människor kan egentligen inte döma ngn hursomhelst och tro att dom har underlag till det säkert när det oftast kan bli mer svammel än sanning! Visst kan den drabbade ha problem, men media kan måla upp det mer fel ibland än hur det egentligen ligger till! Håller med dig Larsson att stalkning är en besatthet hos ngn att följa en viss person utan kunskap om den personen! Det finns människor som bildar sig en uppfattning hur dom tror att andra tänker eller är men har helt fel. Det är odemokratiskt att ha makt över andra människors liv och det är stalkern som kanske har problemet!
Mer
8 år 5 månader sedan #775655 av lärjungenMatteus
Sedan sa Jesus till sina efterföljare: ”Om någon vill bli min efterföljare, så kan han inte längre tänka på sig själv, utan måste följa mitt exempel och vara beredd att dö.
Mer
8 år 5 månader sedan #775658 av Geta
När jag var inne för Länsrätten 1998 fick jag också diagnosen allvarlig psykisk störning.
Det är en juridisk term och måste tas till när LPT utfärdas.
Mer
8 år 5 månader sedan #775660 av lärjungenMatteus
Sedan sa Jesus till sina efterföljare: ”Om någon vill bli min efterföljare, så kan han inte längre tänka på sig själv, utan måste följa mitt exempel och vara beredd att dö.