Skägg?

Mer
8 år 2 månader sedan #800407 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Skägg?

Kevick skrev: Ja, och de blev inte sjuka!

Det blev dem visst.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 2 månader sedan #800412 av Richard
Svar från Richard i ämnet Skägg?
Jag hade lite skägg o mustasch ett tag kan se om jag hittar en bild på det. Men skägg utan mustasch är ju så fult! Talibanskägg!

Usama Kassir:

Mer
8 år 2 månader sedan #800430 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Skägg?
Jag håller med, ser ju helknas ut med bortrakad mustasch till skägg.
Mer
8 år 2 månader sedan #800465 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skägg?
Grottfolket hade skydd mot vädret och om de hade kommit på hur man får upp eld så hade de värme också. I närheten av Östra sjukhuset nära min bror ligger en grotta och på 1800-talet var den hemvist för rövare och markägaren uppbådade folk och de tog fast dem och det sägs att han skipade egen rättvisa.
En annan ägare av mark, den tillhörde på den tiden hon som bodde på Stora Torp och grannen där var i våra tider Sveriges radios hemvist och den kallades "Synvillan" Numera huserar de på Hisingen. I alla fall den kvinnan om någon upptäcktes på hennes mark blev de gravt misshandlade trots att det inte i svensk lagstiftning var förbjudet att vistas där. delsjoomradet.se/fornlamningar/frantorpsgrottan/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1295299 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Skägg?

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1. Orsak: Ändrat bildstorlek till 300px.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295301 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skägg?
Har haft helskägg, det växte ohämmat och blev riktigt rejält, har haft ett foto på det men har ingen aning om var det finns, troligtvis i källaren där fotoalbumen ligger. Vid samma middag fanns en av den tidens mjölkflaskor och flaskan stod för nära ett ljus och sprack så bordet hemma hos mina föräldrar blev blött. Det blev allmänt kaos.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum