Här är det värsta du kan äta före läggdags

Mer
7 år 6 månader sedan #868847 av Nissegossen
Vi känner till att det inte är särskilt hälsosamt att stoppa i sig mat och dryck sent på kvällarna. Det kan störa sömnen och orsaka viktuppgång. Men vad färre känner till är att viss mat också kan leda till uppstötningar man kanske aldrig märker, som orsakar skador i halsen.
[url:9y9hm81u]http://www.expressen.se/halsoliv/halsa/har-ar-det-varsta-du-kan-ata-fore-laggdags/[/url:9y9hm81u]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 6 månader sedan #868913 av Admin1
Vissa kan också få mardrömmar om de äter före läggdags.
Mer
7 år 6 månader sedan #868951 av Evillynn
Fast rubriken bör vara något i stil med "Det värsta du kan äta om du vill undvika sura uppstötningar".
Alla exempel handlar om just sura uppstötningar, och inte saker som försämrar sömnkvalitén.
Mer
7 år 6 månader sedan #868952 av Nissegossen
Evillyn, trådens rubrik har jag kopierat från expressen rakt av och texten i tråden sammaledes, jag har i det inte ändrat på någonting mer än att jag dragit ihop texten och slutligen lagt in länken på tråden. Jag har för vana att göra det och inte enbart lägga in länken på tråden, då de flesta före de klickar på länken vill veta vad den handlar om. Det är alltså Expressens val i detta som har få gå i förhand.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 6 månader sedan #868962 av Cider
Kombinationen lösgodis och sömnmediciner blir helt fel.
Mer
7 år 6 månader sedan #868971 av Nissegossen
Upp som en sol, ned som en pannkaka

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum