Promenera dig i form i höst

Mer
6 år 7 månader sedan #971928 av Nissegossen
Efter en lång sommar kan hösten komma som en väldigt läglig nystart för din hälsa. Långa, raska promenader i höstluften kan göra skillnad för både hälsa och form. Här är tipsen på hur du får ut så mycket som möjligt av din promenad.
– Om man rör på sig dagligen och äter en bra kost kan man gå ner ett halvt till ett kilo i veckan, säger personliga tränaren Kristine Symreng.
www.expressen.se/halsoliv/inloggad/promenera-dig-i-form-i-host/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 7 månader sedan #971931 av Amandara
Det tror vi stenhårt på!
Mer
6 år 7 månader sedan #971963 av Geta
Svar från Geta i ämnet Promenera dig i form i höst
Har promenerat hela sommaren.
Mer
6 år 7 månader sedan #971982 av memphis
Det är tomma löften ibland. Jag äter mycket frukt o grönt, inget smör på brödet, ingen ost, bara sallad och keso. Motionerar ca 2 timmar om dagen också. Går inte ner ett endaste gram ändå. Så det kan vara svårt att gå ner.
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #972006 av lonely
Svar från lonely i ämnet Promenera dig i form i höst
Det är svårare att gå ned juh mera åt smala hållet man är! Äter man som du gör ispegelland och motionerar när man tex väger 50 kilo för mycket så skulle man rasa ned i vikt! Det finns en metod ta bort det lilla överflödet man har om det är bara få kilon men dom sista man ska få bort i boken 4 timmars kroppen! Rekommendera den till en brud som träna bort 20 kilo men fick inte bort dom sista kilona hur mycket man än träna och hon köpte boken och gjorde som det stod i den ett halv år senare ringde hon mej och tackade mej att jag hade räddat hennes liv lite småkorkad som hon är men iaf lyssna hon och så vilket var positivt för henne!
Mer
6 år 7 månader sedan #972009 av memphis
Ok! Kanske får testa det, för det är just så det är. Jag är inte överviktig direkt nu längre. Men 10 kg till helst!