Är du flera personer?

Mer
17 år 10 månader sedan #41555 av Researcher
Hejsan,
jag heter Malin och jobbar för ett produktionsbolag som ska göra en dokumentär om multipla personligheter. Någon som är olika personer. Kanske är det du?
Det är ett ämne som behöver belysas, det finns många där ute som känner sig ensamma med sin diagnos och vi vill uppmärksamma om att detta inte är något märkligt. Det genom att porträttera dig från en varm vinkel och visa vem du är.
Skulle du vilja berätta din historia? Skicka ett mail till: <!-- e --><a href="mailto:research_dokumentar@hotmail.com]research_dokumentar@hotmail.com[/url]<!-- e -->. Mailadressen är fiktiv, jag svarar från företagets mail, då får du den adressen.
Hoppas vi kommer i kontakt snart,
/Malin
Mer
17 år 10 månader sedan #41556 av Saari
Svar från Saari i ämnet Är du flera personer?

Researcher skrev: Det genom att porträttera dig från en varm vinkel och visa vem du är.


Menar du inte "porträttera er"? :D

Hehehe, jag kunde inte låta bli!
Mer
17 år 10 månader sedan #41567 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Är du flera personer?
:lol:
Mer
17 år 10 månader sedan #41576 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är du flera personer?
Lycka till med dokumentären! Jag kan inte komma på att någon här har klagat på multipla personligheter, så det kanske inte är så lätt att hitta någon på denna webbplats.
Mer
17 år 10 månader sedan #41580 av Researcher
Svar från Researcher i ämnet Är du flera personer?
Det är svårt, men jag måste börja någonstans. Vet du om någon annan jag kan kontakta?
Tacksam för all hjälp!
Mer
17 år 10 månader sedan #41581 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är du flera personer?
Möjligen skulle du också kunna fråga på <!-- w --> www.borderline.nu <!-- w --> Med tur kan det finnas någon där kanske.