Monica, 59: ”Mitt enda hopp är vinst på lotto” (DINAPENGAR)

Mer
Mer
6 år 7 månader sedan #974370 av Geta
Tråkigt att hon väntade med sjukpensionen. Hennes inkomst med bostadstillägg är nog ganska vanlig vid sjukpension.
Mer
6 år 7 månader sedan #974640 av Admin1
Hon skulle kunna sälja bilen och beställa mat via MatHem för de levererar till dörren. Frakten är gratis vissa dagar och om man beställer för mer än 500 kr.
Mer
6 år 7 månader sedan #974653 av Geta
Skulle också vilja sluta gå hos hårfrisörska och spara de pengarna men får inte för min syster. Det går att ha håret i tofs och klippa sig själv.
Mer
6 år 7 månader sedan #974655 av björk
Jae vann 100. 000 till 1 miljon.
Men dom knyckte ju honom. Sen
tatuerade han sig byte öppet tider å
han fick inbrott hans kompis i affären
tyckte att de va barnsligt.
Mer
6 år 7 månader sedan #974714 av Nissegossen
Jag har tidigare läst om henne, självklart att hon skall sälja bilen och sedan oja sig över att pengarna inte räcker till för en klippning hos hårfrisörskan.

Jag har ungefär samma inkomst som henne, vilket är vanligt för oss som varit beroende av skattemedel för överlevnad. Det är en brasklapp att man inte kan få pengarna att räcka till för en klippning, hon får skärpa sig vi har ju själva den inkomsten och jag finner att hon kan gott och väl få det nödvändigaste, jag skulle absolut inte sätta mig med henne!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum