Grötens dag idag 10/10

Mer
6 år 6 månader sedan #979076 av Nissegossen
5 goda alternativ till havregrynsgröt
Har du hemska minnen av gröt från barndomen? Tycker du att havregrynsgröt är detsamma som klister? Prova då något nytt! Gröt är lätt att variera och kan göras på många olika sätt. Här listar vi 5 inspirerande tips som kommer få dig att älska gröt!
mittkok.expressen.se/artikel/5-goda-alte...till-havregrynsgrot/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #979115 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Grötens dag idag 10/10
Det var quinoa, chia, polenta, overnight oats och bovete. Jag kör själv nu med grynblandning dvs vete, havre, korn och råg. Grynblandning fastnar inte i kastrullen.
Mer
6 år 6 månader sedan #979122 av Geta
Svar från Geta i ämnet Grötens dag idag 10/10
Kruskagröt med frukt är väldigt god.
Mer
6 år 6 månader sedan #979132 av memphis
Svar från memphis i ämnet Grötens dag idag 10/10
jag tycker bäst om rågmjölsgröt och mannagrynsgröt. men jag äter mest havregrynsgröt för det är lätt att göra i mikron och man slipper en kladdig grötkastrull. (Lat)
Mer
6 år 6 månader sedan #979159 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Grötens dag idag 10/10
Här går det för grötlunken
[youtube:2ueeywya]rg9ieTXHmKg[/youtube:2ueeywya]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #979183 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Grötens dag idag 10/10
Det var pojken på landet, han sprang över till granngården för att leka tillsammans med sin kamrat.
Pojken var inte hemma och bondmoran frågade,vill du ha en tallrik gröt.

Pojken var väluppfostrad och sade, ja, Tack. Pojken åt med god aptit vattgröten hon serverade, varpå hon sade du var visst hungrig, vill du ha en tallrik till? Nej fy fan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum