Dataspelsberoende klassas som sjukdom (Sydsvenskan)

Mer
6 år 2 månader sedan #1007877 av 1Dave
Vem vet, någon kanske har knäckt det.

/Dave
Mer
6 år 2 månader sedan #1007879 av Nissegossen
Framdrivningen har jag valt motorer som sitter i ut änden av rotorbladsskivorna och där med hjälp av rammotorer utan rörliga delar, visserligen behövs det hög hastighet för dem att starta, men redan på 50-talet fanns sådana för typ helikopter så det funkar, bara det att de startar med en motor som drar fästa i en enkel kuggkrans på flygkroppen, de roterar då mot varandra. Jag skulle även kunna tänka mig på en motor som finns i den fasta punkten i flygkroppen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1007880 av Nissegossen

1983Dave skrev: Vem vet, någon kanske har knäckt det.

Knappast det finns inget sådant byggt och är det någon som skapat den hade det varit ute hos allmänheten och det hade slagits upp på första sidan i alla tidningar och nyhetskanaler.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1007882 av Nissegossen
Själva flygkroppen står alltid stila där utrymmet för piloten sitter, det här är svaret på 60-talet som faktiskt går att både bygga och flyga

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
Mer
6 år 2 månader sedan #1010622 av Utomjordingen
I år har jag funderat på att köpa en Xbox One men är samtidigt lite rädd att jag kommer få tillbaka spelberoendet och försumma mycket annat i mitt liv. Så jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska börja spela igen.