Forskarnas oväntade upptäckt: Därför blir vissa över 90 år

Mer
6 år 1 månad sedan #1026631 av Nissegossen
Vad är det hemligheten till att vissa personer lever tills de blir över 90 år? I en ny studie har forskare vid University of California undersökt vilka livsstilsfaktorer som verkar bidra till ett långt liv.
Resultatet är något otippat.
www.expressen.se/halsoliv/forskarnas-ova...r-vissa-over-90-ar-/
Tja, ta ett glas vin eller två, stanna där.

Som jag läst med 10års mellanrum och de intervjuade 2st, personer 100 år gamla, var och en samma sak och intervju offren hade samma svar på frågan till de som fyllt 100 år, och bägge journalisterna ställde samma fråga, hur har ni blivit så gammal bägge kvinnorna sade samma svar, jag har en flaska starksprit i mitt skafferi, tar mig en hutt på morgon och sedan får flaskan stå i skafferiet, de Brittiska kaptenerna gav manskapet ett glas Rom, för att få sjömännen skulle göra sitt jobb. Om de levde längre på det vet jag inte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1026634 av Nissegossen
Något här för Admin som vill bli gammal, grattis i förskott ty du lever längre än jag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1026636 av Geta
Man tror det man vill tro.
Mer
6 år 1 månad sedan #1026638 av Nissegossen
köp hem flaskan :grandpa :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum