Nissegossen + Instagram = sant

Mer
6 år 4 dagar sedan #1047925 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nissegossen + Instagram = sant
Vi har alla varit så där vackra en gång.
Mer
6 år 4 dagar sedan #1047939 av Nissegossen
Jag är förbannad jag hade skrivit mycket, när jag skickade så var min session ute logga in igen, i helvete heller jag såg ju att det var den ju inte, all text försvann, skitarg

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 dagar sedan #1047940 av Nissegossen
Just nu upprörd och arg.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 dagar sedan #1047947 av lumpi

Geta skrev: Vi har alla varit så där vackra en gång.


:hjärta
Mer
6 år 4 dagar sedan #1047964 av Nissegossen
Skall göra ett försök att skriva in det jag skrev tidigare. Helt ärligt känner jag att jag blev censurerad om det fram,kommer, är min tid på viska slut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 4 dagar sedan #1047968 av Jocke
Det är nog andra premisser med kunena-forumet, tror jag? Den är nog känsligare för saker som är annorlunda, men tror inte det är Admin som censurerar? Tror det är ngt större, kanske ngn underrättelsetjänst? Men då stöter man på probelemet var man än befinner sig, i en vanlig forum där debatten flödar så är det ofta stenhårda kriterier för att släppas igenom.

Men det har hänt mig både på phpbb och kunena! Men kanske jag misstänker servern? Jag trodde jag hade tappat mitt inlägg om jesus-komplexet? Men klickade ett par gånger tillbaka till siten men den hade kommit med.

Men nu ska vi inte dra för stora växlar av detta Nisse, var vi än är så framkommer det att viktiga inlägg oftast försvinner, det tror jag har varit ett allmänt problem länge!

Vars är världen på väg?