Maten som får dig att sussa sött Sover du dåligt? Se över vad du stoppar i dig

Mer
5 år 9 månader sedan #1071895 av Nissegossen
Ja, sömnen är viktig. Maten som gör att du sussar sött


Sömnforskare vid University of Pennsylvania, USA, har kommit fram till att det finns tydliga samband mellan vad vi äter och hur bra vi sover. Här är sju vanliga livsmedel som kan hjälpa dig på traven till en god natts sömn.
Sömnforskare vid University of Pennsylvania, USA, har kommit fram till att det finns tydliga samband mellan vad vi äter och hur bra vi sover. Här är sju vanliga livsmedel som kan hjälpa dig på traven till en god natts sömn.
mittkok.expressen.se/artikel/maten-som-far-dig-att-sussa-sott/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1071897 av Richard
Jag äter inget av det där. Min ätstörning yttrar sig genom att jag proppar i mig runt ett kilo mat några timmar innan jag lägger mig. Tar jag min Theralen, Haldol o Iktorivil innan jag äter, så somnar jag ofta utan att behöva Zopiklon senare. Men ibland glömmer jag det, då måste jag ha Zopiklon.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071904 av Geta
Jag äter mycket av det där ofta.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071905 av Nissegossen
Bra, då sover ni.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1071907 av Geta
Har inte vi lagt bort titlarna och är du?
Mer
5 år 9 månader sedan #1071952 av Nissegossen
Vadå, det hänger i sedan gammalt. Min gymnastik lärare sade att han var en av dem som ville att Sverige skulle ta bort titlarna i Sverige. Det har ju visat sig att du reformen slog igenom. Han var i högsta grad involverad i rätt mycket.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum