Hårtråden

Mer
5 år 9 timmar sedan #1148078 av Melody
Svar från Melody i ämnet Hårtråden
Uggh mitt hår har blivit supertunt.. :(
Mer
4 år 11 månader sedan #1148126 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hårtråden
Gick till frisören idag o frågade vad de skulle ha för klippning, blekning o färgning. Ska ha mörkgrön tuppkam, de skulle ha 1000 spänn för det, nej tack! Kan köpa eget blekmedel o färg för runt 300 o klippa mig för 200 kr, morsan har lovat att göra färgningen, sparar ja 500 spänn!
Mer
4 år 11 månader sedan #1148135 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hårtråden
Recard kommer du från Helsingborg?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1148137 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hårtråden
Näpp.
Mer
4 år 11 månader sedan #1148140 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hårtråden
Hade varit hos den tandläkaren jag hade då, Hon är numera pensionär. Där satt jag vid Valand och väntade på vagnen. Funderade på en klippning den kom jag underfund med att en klippapparat kostade en och en halv klippning. Bestämde mig på studs att köpa en. Första tiden anlitade jag andra att klippa mig, men numera sköter jag själv om det.

Så Recard satsa en slant låt din morsa klippa dig och en som klippte mig beordrade dammsugaren fram och hon höll i det korta röret klippte sög in det i dammsugaren. MEN OBS OBS OBS stoppa fingrarna i öronen annars åker allt i örat med.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1148143 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hårtråden
Mitt ex brukade raka sidorna på mig, men min morsa vägrar o klippa mig eller raka sidorna på mig. Konstigt nog går hon med på att färga mitt hår grönt. Har rakat sidorna själv nån gång med, blev lite ojämnt men helt ok, växer ju ut igen.