Den bäste sociologen

Mer
5 år 2 månader sedan #1124340 av Geta
Svar från Geta i ämnet Den bäste sociologen
Många stafettläkare är väl anställda av bemanningsföretag. Det verkar som många läkare föredrar att jobba som hyrläkare.
Mer
5 år 2 månader sedan #1124341 av krokus
Svar från krokus i ämnet Den bäste sociologen
Bemanningsföretag har jag väldigt lite erfarenhet utav. Minns en gång när nåt bemanningsföretag ringde mig och ville att jag skulle jobba nånstans. Helt otroligt nog hade jag rätt utbildning. Men det var ett heltidsjobb så det sket sig.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1124344 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Den bäste sociologen
www.theguardian.com/commentisfree/2016/n...es-employment-rights här en en artikel om bemanningsföretag. Jag jobbade åt ett bemanningsföretag en gång på ett lager, fick sparken efter 3 dagar, de lovade att hitta ett nytt jobb åt mig men hörde aldrig av dom igen, sen hade jag problem o få min lön eftersom det var i Kanada o ja inte var folkbokförd där, då fick min fackförening hjälpa till.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Recard2016.
Mer
5 år 2 månader sedan #1124376 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Den bäste sociologen
En kvinna I Stockholm gav tång att äta till sina hundar. Senare tog hon dem med till västkusten och där till stranden. Hundarna blev vilda, så mycket mat..

Ja, i havet finns ätliga växter, även för människan. Där finns också lavar man kan äta. Men för det måste behandla dem för att göra dem ätliga, men där har jag glömt namnet. Men fråga Drummer då han har varit kustjägare, han borde veta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1124814 av krokus
Svar från krokus i ämnet Den bäste sociologen

Recard2016 skrev: Jag jobbade åt ett bemanningsföretag en gång på ett lager, fick sparken efter 3 dagar, de lovade att hitta ett nytt jobb åt mig men hörde aldrig av dom igen

Ja, vad ska man säga? Bemanningsföretaget skötte inte sitt jobb. :ajaj
Mer
5 år 2 månader sedan #1124852 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Den bäste sociologen
Det var det mest kontrollerade jobbet jag haft, vi hade "supervisors" på oss hela tiden, fick knappt prata me varandra.