Göteborg är världens näst smartaste stad

• Nissegossen
  • Nissegossen Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
12 mar 2019 11:14 #1135694 av Nissegossen
Köpenhamn toppar listan
www.aftonbladet.se/tv/a/281308

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• RainDrops
  • RainDrops Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
13 mar 2019 20:11 #1136175 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Göteborg är världens näst smartaste stad
Herregud såg nyheten efter det kvinnas bäbis med barnvagn försvunnen vilket mardröm men efter två timmar barnet tillbaka till sin mamma.

• Cosmos
  • Cosmos Profilbild
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
14 mar 2019 10:42 #1136251 av Cosmos
Underbart att Stockholm bara hamnade på 6:e plats! Kom att tänka på Anna Kinberg Batra som sade att stockholmare är smartare än lantisar.

• RainDrops
  • RainDrops Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
14 mar 2019 23:40 - 14 mar 2019 23:41 #1136461 av RainDrops
Ja sthlmare är så knäppa eller tokiga eller helt jävla dumma i huvudet. Vilket det är har jag än inte riktigt greppat än....
Senast ändrad: 14 mar 2019 23:41 av RainDrops.

• Nissegossen
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
15 mar 2019 08:24 #1136478 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Göteborg är världens näst smartaste stad
Det går inte ens att heja på en Stockholmare de sätter näsan i vädret och låtsas som de inte hört och går vidare med stenansikten

Vad sägs om en Göteborgare som är en go gubbe? som alltid har ett leende i ansiktet och alltid är social och vill snacka bort en stund på en spårvagn eller liknande.

Kom igen Stockholmare ni har missat något i era liv

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
15 mar 2019 15:14 #1136628 av krokus
Jag blir obekväm om någon främmande person börjar prata med mig i kollektivtrafiken. Tror snarare på att det beror på min sociala fobi än var jag bor.

Don't wake me up, I'm winning wars inside my head.

• RainDrops
  • RainDrops Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
15 mar 2019 15:29 #1136631 av RainDrops
Bönder bruka prata med varandra gårdar över jojkar dom. Det är nåt som jag saknar med sthlm nu när jag bor i Göteborg! Dom är riktiga miffosar här! Hörde ett miffos på affären här jag handlar där han öppet och icke anonymt prata om sina smutsiga affärer ett riktigt drägg och alla är som det är normalt i sthlm hade det varit extremt uppseendeväckande! Ja vissa Göteborgare är riktigt skamlösa. Kan du Nissegossen ta fingret ut ur mitt anus! Men iaf så står jag och dricker öl med vänner i en park så kommer det ett par som börjar prata med oss och jag visar noll intresse ändå så insisterar hon att jag ska titta på bilder på hennes barn och berätta hur underbara och begåvade dom måste vara (jag kräks) jag bad dom lämna platsen och jag vill inte se hennes fula barn.

• Nissegossen
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
15 mar 2019 16:45 #1136661 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Göteborg är världens näst smartaste stad
Den person du visat dig vara vill jag inte ha med att göra. Du är i högsta grad ingen jag litar på. Ta tummen ur mitt öga!

Sidan laddades på: 0.878 sekunder