Göteborg är världens näst smartaste stad

Mer
5 år 1 månad sedan #1135694 av Nissegossen
Köpenhamn toppar listan
www.aftonbladet.se/tv/a/281308

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1136175 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Göteborg är världens näst smartaste stad
Herregud såg nyheten efter det kvinnas bäbis med barnvagn försvunnen vilket mardröm men efter två timmar barnet tillbaka till sin mamma.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136251 av Cosmos
Underbart att Stockholm bara hamnade på 6:e plats! Kom att tänka på Anna Kinberg Batra som sade att stockholmare är smartare än lantisar.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136461 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Göteborg är världens näst smartaste stad
Ja sthlmare är så knäppa eller tokiga eller helt jävla dumma i huvudet. Vilket det är har jag än inte riktigt greppat än....
Last edit: 5 år 1 månad sedan by RainDrops.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136478 av Nissegossen
Det går inte ens att heja på en Stockholmare de sätter näsan i vädret och låtsas som de inte hört och går vidare med stenansikten

Vad sägs om en Göteborgare som är en go gubbe? som alltid har ett leende i ansiktet och alltid är social och vill snacka bort en stund på en spårvagn eller liknande.

Kom igen Stockholmare ni har missat något i era liv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1136628 av krokus
Jag blir obekväm om någon främmande person börjar prata med mig i kollektivtrafiken. Tror snarare på att det beror på min sociala fobi än var jag bor.