Göteborg är världens näst smartaste stad

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1136631 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Göteborg är världens näst smartaste stad
Bönder bruka prata med varandra gårdar över jojkar dom. Det är nåt som jag saknar med sthlm nu när jag bor i Göteborg! Dom är riktiga miffosar här! Hörde ett miffos på affären här jag handlar där han öppet och icke anonymt prata om sina smutsiga affärer ett riktigt drägg och alla är som det är normalt i sthlm hade det varit extremt uppseendeväckande! Ja vissa Göteborgare är riktigt skamlösa. Kan du Nissegossen ta fingret ut ur mitt anus! Men iaf så står jag och dricker öl med vänner i en park så kommer det ett par som börjar prata med oss och jag visar noll intresse ändå så insisterar hon att jag ska titta på bilder på hennes barn och berätta hur underbara och begåvade dom måste vara (jag kräks) jag bad dom lämna platsen och jag vill inte se hennes fula barn.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136661 av Nissegossen
Den person du visat dig vara vill jag inte ha med att göra. Du är i högsta grad ingen jag litar på. Ta tummen ur mitt öga!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136664 av Geta
RainDrops är väldigt ombytlig minst sagt. Han verkar ha koll på vad han kläcker ur sig.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Geta.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136682 av Nissegossen

Geta skrev: RainDrops är väldigt ombytlig minst sagt. Han verkar ha koll på vad han kläcker ur sig.[/

:va?


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1136727 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Göteborg är världens näst smartaste stad
Relax chilla förfan allt kan inte vara blodigt allvar hela tiden. Tänk på er hälsa. När jag mår som bäst när jag tänker på absolut ingenting och känner ingen stress! Skål!:)