Föreningen Balans promenerar i Uppsala (SvD)

Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1143727 av Geta
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Geta.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1143769 av Cosmos
Att gå är verkligen läkande, speciellt när det handlar om ångest och depression. Under mina svårare perioder har promenader varit ett måste. Jag har haft olika stadsdelar jag har varvat med för promenaderna och en och annan skogsväg. Men som betongråtta trivs jag bäst bland hus.
Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1143804 av Nissegossen
Inlagt av Admin, promenader motverkar depression och att man motionerar får ni 8 år längre liv på. En bonus. Brukar påpeka det, när de går samlade i en klunga från Psyket på Östra på väg mot delsjöreservatet

Nej, psykos finns inte där längre. Psykos ligger i Mölndal en annan stad och långt ifrån här, det gör mig sur.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1143905 av Admin1
Jag har promenerat 2 timmar per dag i 20 år.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1143907 av memphis
En lång promenad innan frukost är bra om man vill gå ner i vikt.
Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1143940 av Nissegossen
Frukost havregrynsgröt stabiliserar blodsockret och ger mättnad länge. Följer det inte själv, men man bör laga till havregrynsgröt på morgonen

En del på morgonen dricker sitt eget kiss, därför att det är mycket näring i. människokiss är av levande arter mest näringsrikt och en havande kvinna har högsta näring i sitt kiss.

Får tillägga direkt när det kommer ut, finns ingen sjukdom i det och det är sterilt vad jag förstår på en frisk människa om jag har rätt?

Förr drack munkar kiss, för att kunna sätta diagnosen Diabetes var kisset sött, var det diabetes och i stort sett en köttdiet de föreslog

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Nissegossen.