KD

Mer
5 år 6 dagar sedan #1144268 av memphis
Svar från memphis i ämnet KD
Det stämmer. Jag såg en kille på tv4 "Efter fem", som skulle kastrera sig av miljöskäl (!)
Mer
5 år 6 dagar sedan #1144269 av krokus
Svar från krokus i ämnet KD
memphis,
Haha, snacka om överdrivet. :?
Mer
5 år 5 dagar sedan #1144273 av memphis
Svar från memphis i ämnet KD
Ja :)
Mer
5 år 5 dagar sedan #1144275 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet KD
Haha! Det finns många anledningar till att spara på miljön, men det finns anledningar till att vi gör det bra också. Det här med koldioxid är inte riktigt så stort som det verkar. I alla fall i min uppfattning. Och sen, hur mycket kan jag som människa göra för att förbättra miljön? Jag gick förbi en protest idag för miljön, jag skrattade nästan åt det lilla inflyttande dom hade.
Mer
5 år 5 dagar sedan #1144309 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet KD
Så du respekterar bara dom med stort inflytande och litar inte på världens forskarelit?
Mer
5 år 5 dagar sedan #1144317 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet KD
Jag tycker inte om att ägna mig åt saker som inte gör någon skillnad, men jag har gett med mig. Forskareliten är blandad, alla tycker inte samma och jag tycker man lägger för mycket tyngd på det vi människor gjort. T.ex. så har jag fått lära mig att vulkanutbrott släpper ut mer toxiska ämnen och koldioxid i jämförelse med oss människor. Naturen har saker som är värre än att köra bil varje dag eller åka flygplan även om man räknar med alla människor på jorden.

Respekt?

Hur som helst, vad tror du är den största miljöboven som vi människor ställer till med och som du har ett resonemang bakom.
Jag tycker att plastberget utanför USA är hemskt men jag är inte påverkad av det.