Aktiviteter i Malmö våren 2019

Mer
4 år 6 månader sedan #1192708 av MittpunktenMalmö
Välkomna på medlemsmöte varje sista fredagen i månaden efter lunch kl. 12.00
Vilka aktiviteter skall vi ha framöver?

Hej,
Vi finns på Idunsgatan 75 i Malmö. Nära Seved/Augustenborg/Södra Sofielund och Lönngården.

Lantmannagatan 47 / Idunsgatan 75.
Buss 1, 32, 35 och 141 stannar nästan utanför. Busshållplats: Sofielund.

<3 -ligt välkomna!

040-23 70 54
info@rsmh-malmo.se
info snabela rsmh-malmo punkt se
Mer
3 år 10 månader sedan #1257104 av Vatten

Geta skrev: Det sprack mellan malin71 och trance, som också var medlem på Viska. De hade träffats på en Viskaträff i Stockholm. Det var mycket olyckligt. Hon gick ifrån sin man i Skåne, när hon träffade trance. Viska hade nog bara fört med sig olycka för henne. Hon ordnade Viskaträffar i Skåne. Förstår om hon inte längre vill ha med Viska att göra.

Ajdå det låter hårt.
Blixtar kan tända nya ljus och bränna upp gamla hus. Någon som måhända har en uppdatering?
Mer
3 år 10 månader sedan #1257108 av MittpunktenMalmö
RSMH Mittpunkten en öppen verksamhet som genom kamratstöd och social-politisk kamp verkar för personer med sociala och/eller psykiska svårigheter.
Frukost 10 kr, lunch 35 kr: måndag – fredag
Ring/mejla och boka plats/tid. Medlemskap 100 kr.

Företagsfakta
RSMH Mittpunkten är en öppen verksamhet som genom kamratstöd och social-politisk kamp verkar för personer med sociala och/eller psykiska svårigheter
Medlemskap 100 kr, kontant på plats
eller via vårt bankgiro: 421 – 7295.
Copyright © RSMH Mittpunkten Malmö
KAMRATSTÖD och samverkan – samarbete.
Redigera

Datum för grundande
1978

Produkter
Vi serverar BILLIGT: kaffe, frukt, frukost och lunch måndag – fredag
Ring/mejla och boka plats/tid.
Medlemskap 100 kr, kontant på plats
eller via vårt bankgiro: 421 – 7295.
Copyright © RSMH Mittpunkten Malmö
KAMRATSTÖD och samverkan – samarbete.
Buss 1, 32, 35 eller 141 Hållplats Sofielund.

Kollektivtrafik
Buss 1, 32, 35 eller 141 Hållplats Sofielund.

Hej,
Vi finns på Idunsgatan 75 i Malmö. Nära Seved/Augustenborg/Södra Sofielund och Lönngården.

Lantmannagatan 47 / Idunsgatan 75.
Buss 1, 32, 35 och 141 stannar nästan utanför. Busshållplats: Sofielund.

<3 -ligt välkomna!

040-23 70 54
info@rsmh-malmo.se
info snabela rsmh-malmo punkt se
Mer
3 år 5 månader sedan #1296773 av MittpunktenMalmö

Hej,
Vi finns på Idunsgatan 75 i Malmö. Nära Seved/Augustenborg/Södra Sofielund och Lönngården.

Lantmannagatan 47 / Idunsgatan 75.
Buss 1, 32, 35 och 141 stannar nästan utanför. Busshållplats: Sofielund.

<3 -ligt välkomna!

040-23 70 54
info@rsmh-malmo.se
info snabela rsmh-malmo punkt se
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1296786 av Nissegossen
Allting finns på denna länk om den går fram
malmo.se/Aktivitetskatalogen-Malmo/Coron...ttpunkten-Malmo.html

Vatten skrev:

Geta skrev: Det sprack mellan malin71 och trance, som också var medlem på Viska. De hade träffats på en Viskaträff i Stockholm. Det var mycket olyckligt. Hon gick ifrån sin man i Skåne, när hon träffade trance. Viska hade nog bara fört med sig olycka för henne. Hon ordnade Viskaträffar i Skåne. Förstår om hon inte längre vill ha med Viska att göra.

Ajdå det låter hårt.
Blixtar kan tända nya ljus och bränna upp gamla hus. Någon som måhända har en uppdatering?

Vet inte de var fortfarande ett par, när jag bjöd dem och en annan viska.se medlem som också har psykossjukdom, hon studerade då till läkare och är nu utbildad läkare vet dock inte om hon fått jobb. Efter de skilts åt, fick hon en gammal dator av mig och en router eftersom hon behövde det. Vi åt pizza jag bjöd på hon som är läkare, vet vad hon heter men inte hennes viska namn outar henne inte. Jag bjöd på hemlagad pizza och hade både vegetarisk fyllning då läkaren är vegetarian, så hon och de andra fick fritt välja på det jag hade. Ingen blev missnöjd samt att trance drack vodka och Cola med stor förtjusning som jag bjöd på. De var nöjda, jag vet inte vad som hänt, har ringt henne och visste då var hon bodde, var ju där med datorn samt att jag mötte henne på ICA Supermarket i Olskroken det var det sista jag hört och sett av Malin.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1296795 av MittpunktenMalmö

Hej,
Vi finns på Idunsgatan 75 i Malmö. Nära Seved/Augustenborg/Södra Sofielund och Lönngården.

Lantmannagatan 47 / Idunsgatan 75.
Buss 1, 32, 35 och 141 stannar nästan utanför. Busshållplats: Sofielund.

<3 -ligt välkomna!

040-23 70 54
info@rsmh-malmo.se
info snabela rsmh-malmo punkt se