Stina Wollter sommarvärd i P1 (Dagens Nyheter)

  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1163589 av Geta
Stina Wollter konstnär och kroppsaktivist är Sommarpratare idag.
Känd från Karlavagnen.
Hon ska bara tala om döden. En syster gick bort i anorexia.

www.dn.se/kultur-noje/mans-wallgren-stin...k-doden-doden-doden/
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Geta.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1163602 av Nissegossen
Karlavagnen var förr mig det enda lyssnar bara programmet på natten när man inte kunde sova, det gav en tröst i natten. Ty det fanns inget annat som var intressant på både radio och TV

En föregångare till sociala medier det var inte uppfunnet än då. Persondatorn gjorde att det exploderade av utbud dygnet runt

Datorn blev för mig en lättnad pga att det varit mitt bästa hjälpmedel jag haft.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 9 månader sedan #1163612 av sodergardfia
Jag håller på att läsa Stina Wollters bok ”Kring denna kropp”. Den är ganska bra . Stina är modig och beundransvärd . Verkar vara en väldigt färgstark person !
Mer
4 år 9 månader sedan #1163642 av Nissegossen

sodergardfia skrev: Jag håller på att läsa Stina Wollters bok ”Kring denna kropp”. Den är ganska bra . Stina är modig och beundransvärd . Verkar vara en väldigt färgstark person !


Rakt av

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
4 år 9 månader sedan #1163696 av Geta
Lyssnar på progammet just nu. Rekommenderar det starkt. Lyssna på reprisen i natt! Det ska jag göra. Hon berättar om hur hon följde en åttaårig flicka vid namn Maja under hennes sista livstid. De fick kontakt via Karlavagnen.
Mer
4 år 9 månader sedan #1163707 av Amandara
Goa fina Stina! Som gör så fina bilder med mycket mera som hon gör. Fantastiska!