Satanism VS Kristen höger

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1177048 av Recard2016
Geta psykologen.

Rätt intressant det där dock att man blir anklagad för grandiositet varenda gång man kan se längre än sin egen näsa och utmanar statens strukturer o propaganda. Har definitivt varit med om det förr, när jag kom från Kanada o hade varit iväg o försökt göra revolution o kom tillbaka o behövde hjälp fick jag sitta i 5 timmar med en gammal dator o svara på frågor som "tycker du du är attraktiv?" "Ser du dig själv som en bra ledare?" o.s.v, frågor för komplexa för ett "ja" eller "nej" svar, vilket var de ända alternativen som fanns. Sen fick ja en terapeut så dålig så ja t.o.m. tvekade på att hon ens var en terapeut, kändes bara som hon ville skada.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1177050 av Geta
Svar från Geta i ämnet Satanism VS Kristen höger
Jag bara undrar om det är en så perfekt värld där ofödda barn inte har några rättigheter.
Mer
4 år 8 månader sedan #1177155 av krokus
Svar från krokus i ämnet Satanism VS Kristen höger
Geta,
Folk borde skydda sig bättre, helt klart! Har för mig att upp till en viss ålder (21?) är det subvention på p-piller för tjejer. Men jag tycker ändå att det borde komma fram fler sätt för killar / män att skydda sig. Det finns tydligen nån gelé som de kan smeta på axlarna. Låter skumt?
Mer
4 år 7 månader sedan #1178057 av Richard
Svar från Richard i ämnet Satanism VS Kristen höger
Jag är satanist, inte utövande. Men jag har läst o satt mig in i "The Satanic Bible" av Anton LaVey. Finns det någon Gud, så är det man själv som är den!

Jag är även kristdemokrat, ganska så högerlagd, men jag ser inga problem med det.
Mer
4 år 7 månader sedan #1178080 av björk
Svar från björk i ämnet Satanism VS Kristen höger
Det ě ett djävul skap.
Som 80 på åttio talet
Hochi couchi mammas
satt under parasoll på sanden

Medans nån vältrar sej i tång.
Men ingen ser lidandet.

Det att spela munter.
Jag förlåter ingen gud.
Förutom Lucifer. Han vet
Bäst de bästa
Mer
4 år 7 månader sedan #1178159 av Loni
Svar från Loni i ämnet Satanism VS Kristen höger
Det är ingen rättighet att föda barn. Det är ett privilegium. Vem som helst borde inte få ha den möjligheten. Bra att människor som inte vill ha barn gör abort än ett oönskat barn blir född och råkar illa ut.

Nej, Geta i framtiden kommer abort växa starkare och det kommer säkert bättre metoder. För i framtiden finns ingen plats i närheten av detta extrema barnafödande som sker i världen.

Och först då kanske är människor mogna nog att inse att få barn är inte rättighet Geta som du propagerar för. Utan ett privilegium. Det är ett människoliv.

Dessutom blir det fler och fler länder där abort har gått från olagligt till lagligt.

Geta du kan inte stoppa evolution tar sin fulla rätt.

I djurvärlden finns det missfall som sker som aborter när rätt läge att föda barnet är inte det bästa. Sedan vissa djur sparar ägget och föder vid ett annat tillfälle då det finns mera överlevnadsmöjligheter tex antilopen.