Psykatikertidskrift från 1946

  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1187627 av PsychoWard
Psykatikertidskrift från 1946 skapades av PsychoWard
som jag förstår,

så är författaren av följande tidskrift någon slags grundare till Förenta Nationerna.
så har FN en "spirituell avdelning" som numera heter "LucisTrust" efter ett ombyte från namnet: "Lucifer Publishing".
så pratar de i denna tidskrift som om de ska bli världens frälsare, ja nästan ordagrant. de snackar som om att de ska pervertera sinnena på små barn. att intuta dem alla möjliga slags vinklingar i massa frågor, och att de ska förstöra människorna/våra gudagivna samvetet. de påstår att det finns inte två träd, som Jesus Kristus lär oss om i Nya Testamentet -dvs att vi ska lära oss genom att få smaka på frukterna, att ett gott träd inte ger dålig frukt osv.

det som jag pratat om ovanstående kan man läsa från sida 7 och framåt, har jag för mig. det är iaf bland de sista sidorna. och det står säkert mycket annat dåligt i texten och finner ni något är det bara att dela med sig.

www.cpexposed.com/sites/default/files/do...atry_Journal1946.pdf





Mer
4 år 5 månader sedan #1187635 av zoegas
Men på den tiden höll man fortfarande på med åderlåtning och sån skit. Innan dess var man än mer bakvänd och trodde på andebesvärjelser.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1187637 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Psykatikertidskrift från 1946
.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1187650 av IngeF
Det var på denne tiden at lobotomi virkelig tok av.