Behövs gode män på flera håll (SVT)

Mer
4 år 5 månader sedan #1199616 av Geta
Mer
4 år 5 månader sedan #1199629 av Nissegossen
Får här säga ang Gode man här kommer det att ändras från privat till Gode Man till kommunen och då att God Man är en anställd genom kommunen vilken blir avlönad av kommunen för det.

Systemet med Gode Man som tecknar avtal med personen som vill ha gode Man är upplagt för att den som man får i privat gode Man kan se dina pengar som gode mans handkassa och det kan gå till gode man om man inte lusläser all bokföring

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1199637 av the dude
alla godemän är inte bra .!

jag hade en gång en i tiden en dålig sådan och han betalde inte mina räkningar så ja fick inkasso och flera gånger sedan så fick man aldrig kontakt med han eller.och han truntade totakt i mig och brydde sig itne om mig och att söka sjukbidrag och bostadsbidrag fick jag söka helt sjävl.

kort sagt han gav blanka fan i mig och brydde sig inte ett dugg om mig.

inte så blev de bättre att han var en gammal militär och major.

finns många där ute som tar på sig ca 10 klinter och sedan inte gör sitt jobb de tar de uppdragen bara för pengarna.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by the dude.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199639 av Geta
Det är problemet att alla gode män inte är att lita på.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199640 av the dude
ledsen att säga det men många godemän tar på sig ca 10 klinter och gör det bara för pengarna.
många av dem gör inte sitt jobb.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1199641 av the dude
Precis en del av dem struntar i att betala räkningarna så att man får inkasso.:cry: :P
    tyckte inte om att dem inte betalde räkningarna. Så att de gick till inkasso bolagen.!
Last edit: 4 år 5 månader sedan by the dude.