Många fördelar med ADHD (SVT)

Mer
4 år 5 månader sedan #1200570 av memphis
Haha! Jag fick också lov att bryta med en kontaktperson. Vad gjorde dina som gjorde att du bröt?
Mer
4 år 5 månader sedan #1200571 av Maxjohan1983
Haha... det var en som kom med pikar ibland och jag tröttnade på det. En annan pratade oavbrutet. Den tredje var mytoman :-|

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 5 månader sedan #1200572 av memphis
Det är svårt med kp. Det är så mycket som ska stämma, och så gör det inte det. Min kp ljög för mig. Hon gjorde mycket bra saker också. T ex fixade en lägenhet till mig i sin pappas fastighet. Men så sa hon att hon visste var nyckeln till min lägenhet hängde. Det, plus lögnerna gjorde att jag gav henne sparken. Sen har jag inte fått nån ny kp.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200573 av Maxjohan1983
Ja, det är inte helt lätt med kp's. Men jag har haft tre hel-reko kp's som jag kände det funkade med. En snackade jag med idag. Kanske ska få en ny kp i December. Jag tål inte lögnare! Kom på att det fanns en fjärde som jag sparkade. Han åkte till Stockholm och jobbade i två månader utan att meddela till mig. Då tröttnade jag.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 5 månader sedan #1200595 av Klanggedin
Jag har hört att sexet kan va alldeles fantastiskt med någon med ADHD! Någon som provat?
Mer
4 år 5 månader sedan #1200631 av memphis
Du som är så sexfixerad Klangen, borde väl veta.