Gängrån i Ängelholm - Står inget i Helsingborgs Dagblad!

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1201403 av Richard
En 25-åring mår mycket dåligt efter att ha blivit misshandlad och rånad den 29 oktober mellan 17-18. Gärningsmännen uppges vara 4-5 st yngre och maskerade. Det utspelade sig på Gasverksgatan.

Innan fanns NST, Nordvästra Skånes Tidningar, det köptes sen upp av HD, Helsingborgs Dagblad, som för några år sen köptes upp av Bonnierkoncernen. Vem som bestämmer om vad som ska skrivas om är väl chefredaktören på HD. Det står dock inte något om händelsen med 25-åringen!
191108 - www.hd.se/angelholm

En ny bra sida (Vad händer i Ängelholm) rapporterade om det o hade Lokaltidningen som källa;
www.vhia.se/2019/11/07/25-aring-ranad-oc...ad-pa-gasverksgatan/
angelholm.lokaltidningen.se/nyheter/2019...C3%A4ng-6408404.html

Vänta nu...
4-5 st maskerade "män", eller ungdomar rånar en 25-åring, kl 17-18 på Gasverksgatan i Ängelholm... :bravo:
Det skrivs tydligen inget om det i HD, jag bryr mig inte om gärningsmännens etnicitet, eller att Ängelholms moské råkar ligga på Gasverksgatan. Men vad fan är det som händer egentligen!?

Man får inte ha t.ex. pepparspray eller kniv, det enda jag har är den lagliga sprayen. Jag bor själv 320 meter från moskén, gångväg. T.ex. gick IS-anhängaren, "saftterroristen" ( www.expressen.se/kvallsposten/efter-dade...tervander-is-mannen/ ), Taher Alzoub, som han heter på riktigt i moskén, men kom inte överens med mullan där, om hur man ska tolka Koranen... Nu är han utvisad men kan inte utvisas o får gratis pengar i form av socialbidrag istället!

Jag vill i.a.f. inte ha ett samhälle där man inte kan gå ut vid 17-18-tiden utan att rånas av 4-5 maskerade ungdomar! Sen tycker jag inte det är särskilt festligt att vi har skattefinansierade IS-terrorister på våra gator heller, även om jag driver om Mulla Krekar, o muftis! Jag är på gränsen att gå över till Sverigedemokraterna, om bråket om anhöriginvandring i Kristdemokraterna inte upphör, o att det blir som Ebba Bush Thor vill!

www.expressen.se/nyheter/kd-svanger-om-anhoriginvandring-/
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1201413 av Fantasio
Bra att du dryftar detta.