Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1202559 av Nissegossen
Min käpphäst, även om kvinnor abslolut förnekar det, sitter det i generna, förr i historien var den bästa jägaren alla kvinnor den de ville ha, ty mat försäkrade om att familjen fick mat och kunde försörja många barn. Nu har det i stället en man, gärna akademiker som hade högre meriter samt tjänade mycket pengar.

Detta har jag berrättat många gånger nu, denna artikel ger mig rätt, ty vi varken män eller kvinnor kan få respektive denna artikel bör ni läsa innan ni, både män och kvinnor här Hamnar på glasberget

www.expressen.se/ledare/susanna-birgerss...errer=rotator-item-1

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1202609 av memphis
"It takes two to tango."
Mer
4 år 4 månader sedan #1202612 av Maxjohan1983
Det är entreprenörer och finansmän som tjänar bäst! Typ Sven Hagströmer och Stefan Persson... men inte alla tänker så stort utan nöjd med en akademiker med 40.000 i månaden. =)

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 4 månader sedan #1202637 av zoegas
Jaaaaaaaaapp .. Forever alone.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 4 månader sedan #1202643 av Clean
Fast att plugga till olika saker som är prestigefyllda är ett helvete. Ungdomarna mår juh dåligt och krisar för att klara omänskliga tentor. Vissa av dom är djupt olyckliga. Nej jag säger följ eran drömmar och lämna allt vad som har med perfektionism att göra med för att leva den jävla perfekta svennsonsdrömmen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1202647 av idefix
Leva som en Svensson när man är schizofren är omöjligt. Symptomen plus den relativa fattigdomen sätter sina spår.