Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1202825 av Geta
De ger sig ut för att vara höga militärer och skickar falska foton av sig själva.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202829 av memphis
Ja! Och de ger sig inte bara på rika kvinnor. Vem som helst går bra, bara det finns lite pengar att ta.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1202834 av Jocke
Jag vill lägga in en brasklapp här, även Ghana har skickliga sol och vårare! Dem lär känna en person via nätet och om dem inte lyckas få några pengar därifrån, så ber dem oftast om en vänskapsförfrågan till ngn person, och på så sätt så röjer dem vännerna som blir utsatt för övertalning och en längtan till ngn riktig relation.

Tro mig memphis, även intelligenta gör misstag som hoppas på en kärleksfull relation! Dem spelar på dem känslorna, det låter jävligt dumt, men som jag brukar säga, nöden har ingen lag!

Vars är världen på väg?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Jocke.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202838 av Geta
Är det inte så att du själv har råkat ut för det, Jocke?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 5 månader sedan #1202847 av Jocke
Ja, men det var lite mer än tio år sedan! Man kan fördumma människor, som tror vartenda relation leder till ngt?

Men undrar hur det uppkom ens tanken på sol och vår, i denna tråd som handlar om hur kvinnan lockar till sig män?

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1202855 av Clean
Jag vet en som skickade sist fyratusen till en afrikansk tjej från Kapstaden.

Amsterdam när jag har varit prostituerade blir förbannade för man inte köper sex ifrån dessa. Det är deras försörjning och uppehälle. Tycker Sverige är så jävla PK så det stinker dynga om allting! Man kan klä allting i fina och vackra förklädningar, men sanningen förtäljer nåt helt annat långt under ytan. Be real!

En gång hade jag kunnat gifta mej rik.men förstod att han skulle blivit besatt av mej och jag skulle kunna lämna honom igenom bli dödad. Så jag tänkte en livstid med honom och han kontrollerar mej. Nej tack!

Många rika affärsmän kan va helt jävla psycho. Jag har mött några såna i mitt unga liv och när jag var snygg och frisk. Nej usch!
Hade en väninna som hamnade i rättegången med en affärsman. Som hade tagit deras son och hängt utanför fönstret på en hög våningshus. Riktigt psycho
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.