Den förföljde juden som rekvisita

Mer
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219765 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Den förföljde juden som rekvisita
här har vi en såkallad jude som säger att alla "omänskliga förintelseförnekare, bör dödens dö som Osama Bin Laden".

300
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219769 av Clean
Jag brukar inte blanda mej med politik för jag vet ingenting om det för det är så himla komplicerat! Men iaf handlar det inte om att välja sida. Men jag tror ingen är redo för det. Så länge ingen har mogenheten till detta kan det aldrig fungera ingenting över huvud taget. Jag känner både judar och palestinier och jag brukar lyssna istället för att prata. Och ingen av dessa två grupper jag har mött vill egentligen kriga. Det är min personliga erfarenhet och inte en objektiv sanning.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219775 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1222985 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Den förföljde juden som rekvisita


ganska långt klipp men innehåller en del information om "antisemtism" och inte minst Svensk inblandning i den politiska maktvärlden samt går även in i Israels positions läge på planeten.

visst kan jag inte hålla med i allt som sägs i klippet, men det var en hel del kopplingar som jag kommer forska vidare i och därmed anser mig värt att dela.

#exposethejews #islamsverige #terrorsverige #judendomen #svpol #islam #mellanöstern
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1231409 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Den förföljde juden som rekvisita
frågan är om Expressen kommer att förneka och avfärda den här kopplingen som gjorts.




www.nordfront.se/jewish-telegraphic-agen...ssen-judetidning.smr