IRAN: psykiatrin: könsbyte eller dödsstraff!i avdelning: Satans Djävulskap

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1210955 av Nissegossen

Clean skrev:

Nissegossen skrev: Iran förr stod västländerna nära men det är politik med olja dvs pengar som styr. Tydligen Trodde USA att det skulle vara bäst att stödja Mullorna men USA fick finna sig i, att Iran gav dem kalla handen


Hade inte Iran en ledare som hade demokratiska värderingar som avsattes för islam och dess ledare tog över så blev det en diktatur?

Så är det pengar som driver politiker? Eller har jag psykos nu igen?


Jo, läs vad Geta länkade

Förövrigt samma länk jag lade in tidigare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1210957 av Clean
Tackar Geta! (:
Och kvinnor fick börja bära slöja efter muslimena tog makten och allt annat kränkningar mot mänskliga rättigheter. Vilket många muslimer ångrar! Dom förstod inte hur det skulle gå och när dom muslimska ledaren och alla dom satt i makten var då redan försent.
Mer
4 år 3 månader sedan #1210962 av Clean

Nissegossen skrev:

Clean skrev:

Nissegossen skrev: Iran förr stod västländerna nära men det är politik med olja dvs pengar som styr. Tydligen Trodde USA att det skulle vara bäst att stödja Mullorna men USA fick finna sig i, att Iran gav dem kalla handen


Hade inte Iran en ledare som hade demokratiska värderingar som avsattes för islam och dess ledare tog över så blev det en diktatur?

Så är det pengar som driver politiker? Eller har jag psykos nu igen?


Jo, läs vad Geta länkade


Ja jag har läst!! (:
Mer
4 år 3 månader sedan #1210963 av Geta
Muslimerna ångrade nog inte revolutionen. Det var kommunisterna som ångrade revolutionen som de satte igång.

Mer
4 år 3 månader sedan #1210964 av Clean
Såklart måste många muslimer tex flickor får inte gå i skolan. Kvinnor får inte ta sig ut utan sin man eller släkting. Våldtäkter är lagliga. Tex så bestraffas våldtagna med pisk eller döden. Enligt det jag har läst fanns inte detta innan muslimerna tog över!

Sedan alla muslimska flyktingar har kommit tänk er själva att lämna sitt hem och land för annars blir man våldtagen, torterad och mördad. Dom är flyktingar. Och jag tror knappast av dessa vill leva efter sharia! Men såklart finns det undantag men dom är inte så många.

Dom flesta muslimer är ett hederligt folk precis som vilket folk som helst.
Mer
4 år 3 månader sedan #1210971 av MsTibbs
Träffade trevlig slöjperson på röda korset när jag gick dit med mina nallar! :) hon sa god jul! :)