IRAN: psykiatrin: könsbyte eller dödsstraff!i avdelning: Satans Djävulskap

• Nissegossen
  • Nissegossen Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • ½
Mer
10 dec 2019 15:40 - 11 dec 2019 12:24 #1210955 av Nissegossen

Clean skrev:

Nissegossen skrev: Iran förr stod västländerna nära men det är politik med olja dvs pengar som styr. Tydligen Trodde USA att det skulle vara bäst att stödja Mullorna men USA fick finna sig i, att Iran gav dem kalla handen

Hade inte Iran en ledare som hade demokratiska värderingar som avsattes för islam och dess ledare tog över så blev det en diktatur?

Så är det pengar som driver politiker? Eller har jag psykos nu igen?

Jo, läs vad Geta länkade

Förövrigt samma länk jag lade in tidigare

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 11 dec 2019 12:24 av Admin1.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
10 dec 2019 15:44 #1210957 av Clean
Tackar Geta! (:
Och kvinnor fick börja bära slöja efter muslimena tog makten och allt annat kränkningar mot mänskliga rättigheter. Vilket många muslimer ångrar! Dom förstod inte hur det skulle gå och när dom muslimska ledaren och alla dom satt i makten var då redan försent.

Mer
10 dec 2019 15:46 #1210962 av Clean

Nissegossen skrev:

Clean skrev:

Nissegossen skrev: Iran förr stod västländerna nära men det är politik med olja dvs pengar som styr. Tydligen Trodde USA att det skulle vara bäst att stödja Mullorna men USA fick finna sig i, att Iran gav dem kalla handen

Hade inte Iran en ledare som hade demokratiska värderingar som avsattes för islam och dess ledare tog över så blev det en diktatur?

Så är det pengar som driver politiker? Eller har jag psykos nu igen?

Jo, läs vad Geta länkade

Ja jag har läst!! (:

Mer
10 dec 2019 15:55 #1210963 av Geta
Muslimerna ångrade nog inte revolutionen. Det var kommunisterna som ångrade revolutionen som de satte igång.

Mer
10 dec 2019 16:08 #1210964 av Clean
Såklart måste många muslimer tex flickor får inte gå i skolan. Kvinnor får inte ta sig ut utan sin man eller släkting. Våldtäkter är lagliga. Tex så bestraffas våldtagna med pisk eller döden. Enligt det jag har läst fanns inte detta innan muslimerna tog över!

Sedan alla muslimska flyktingar har kommit tänk er själva att lämna sitt hem och land för annars blir man våldtagen, torterad och mördad. Dom är flyktingar. Och jag tror knappast av dessa vill leva efter sharia! Men såklart finns det undantag men dom är inte så många.

Dom flesta muslimer är ett hederligt folk precis som vilket folk som helst.

Mer
10 dec 2019 16:57 #1210971 av MsTibbs
Träffade trevlig slöjperson på röda korset när jag gick dit med mina nallar! :) hon sa god jul! :)

Mer
10 dec 2019 17:05 #1210972 av Clean

Mer
10 dec 2019 23:48 - 10 dec 2019 23:50 #1211058 av Zoidar
Slöja har jag inget emot, men uppskattar inte täckta ansikten. Blir ledsen varje gång jag ser det, senast idag.

Du låter min bägare flöda över! ✟

Senast ändrad: 10 dec 2019 23:50 av Zoidar.

Sidan laddades på: 0.496 sekunder