Våldtagna efter löften om mycket pengar (hemsidor, porr,hor)

  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1216974 av PsychoWard
tvi.

somliga får sina ögon öppnade så sent som in i helvete, det står om i den heliga bibeln,

må det inte bli så för dig.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216975 av Clean
Tack PW för din omtanke!!Har fått feber nu!! Hejdå så länge!
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1216976 av PsychoWard
aja, godnatt clean ..

men jag kan ju erkänna att jag vet att det är nått demoniskt med droger, mer eller mindre utan att tveka. och ja , som du säkert kommer ihåg så har jag skrivit om drog-erfarenheter i forumet, inte heroin direkt men när man tar hänsyn till omständigheterna kan det vara i klass med det faktiskt. så jag vet att man "inte är vid sinna fulla sinnes bruk" alltid, även om alla situationer är ju mest troligen givna oss av en perfekt anledning också. hoppas det löser sig och att vi alla blir friska i sinnet,anden och allt möjligt och även i kroppen och till slut kanske snoppen.

dessutom kan jag väl avlöja att jag tror omvändelse är vägen för oss vanliga dödliga till Jesus, ok att jesus är vägen och att Hans exempel är det ultimata. men well, vi är alla syndare så..

visst. och det är klart möjlgit att det kan se annorlunda ut men en tänkbar riktning från mitt sätt att se det på är "bekännelse -> omvändelse -> botgörelse" samt att "pånyttfödelsen" är en process som lär handla med ens relation med Gud Fadern, Gud Sonen och Den Heliga Anden, och som jag knappast kan veta när i tiden det handlar oml. Dessutom misstänks det nog ha något att göra med den himmelska drottningen med eller dvs (vad jag tror helt enkelt är) Maria som befann sig vid Jesus när Han korsfästes och nog lär ha kommunicerat med Honom i Anden/genom hjärtat
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1217185 av PsychoWard
perverst




"Våren 1976 arresterade Stockholmspolisen den 46-åriga Doris Hopp, misstänkt för att leda en stor call-girl verksamhet som innefattade mycket unga kvinnor och minderåriga flickor ner i 13-14 års åldern!



Snart fann utredarna att många av Doris Hopps kunder tillhörde samhällets toppelit: höga socialdemokratiska och centerpartistiska politiker, tjänstemän och direktörer.



Bland de kunder som uppgavs fanns exempelvis; den socialdemokratiske justitieministern Lennart Geijer, den socialdemokratiske finansministern Gunnar Sträng, den blivande statsminister Torbjörn Fälldin, centerpartisten Olof Johansson, en riksbankschef, ett par landshövdingar, en person i Rikspolisstyrelsens ledning, en hög chef inom Försvarets Materielverk och inflytelserika företagsledare inom svenskt näringsliv, för att bara nämna några. Till och med självaste statsministern, den socialdemokratiske folkhemsvurmaren Olof Palme uppges av många av de inblandade prostituerade varit en av sexköparna!

Bland de kvinnor som ingick i eskorttjänsten fanns ett 40-tal prostituerade kvinnor varav flera minderåriga flickor samt en blivande riksdagskvinna!. Några kvinnor var kopplade till en utländsk ambassads ”stall”.

Larmet gick genom maktens korridorer. Säpochefer, pressekreterare och lojala tjänstemän arbetade på högvarv för att tysta ned, mörklägga och sopa under mattan - istället för att klargöra och utreda!

Mycket stod på spel: ett känsligt val, utrikespolitiska komplikationer, själva demokratins trovärdighet.



När journalisten Peter Bratt avslöjade att den socialdemokratiske justitieministern Lennart Geijer betraktades som en säkerhetsrisk av polisen blev detta början till den sk Bordellhärvanl. Nu, många år senare, tar många av de inblandade bladet från munnen. Nu nämns männen vid sina rätta namn. Nu avtäcks hemligheterna.

Mörkläggningen om Sveriges största sexskandal är nu över!

fortsättning följer på hemsidan

www.s-sanningen.com/bordellharvan
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1217287 av PsychoWard
Åke Göransson, 61, generaldirektör hos Myndigheten för stöd till trossamfund, har dött på semesterresa i Rumänien.

– Alla kände en chock över det hela, vår chef var inte speciellt gammal, säger ställföreträdande myndighetschef Åsa Hole.

"Efter dödsfallet kommer Åsa Hole träda in och ta över myndigheten. "


300




tidigare mordförsök:

Åke Göransson: Han hade ett konto med bild på sig på Grindr och det stod nog vad
han hette. Han använder appen för att hålla kontakter med vänner och bekanta som
är spridda över hela Europa. Grindr var från början ett sätt att bestämma träff men
appen har utvecklats till ett socialt medium även om det fortfarande finns förslag
om sex och bilder. Han hade haft appen i sju åtta år. Det är flera år sedan som han
hade använt appen för att träffa en okänd person. Idris Boukriss tog kontakt med
Åke Göransson på Grindr fyra, fem dagar innan händelsen. Det var en nyuppsatt
sida och Idris Boukriss skrev att han var en student i Uppsala som nyligen flyttat till
Flogsta. Han kallade sig Erikk18 och la senare upp en bild på en blond svensk
person med vattenkammat hår. Det var senare som Åke Göransson fick veta att
Erikk18 hette Idris Boukriss. Han skrev i allmänna ordalag om stort och smått. Han
återkom på söndagen. Han skrev att han hade varit ute och festat, att han var bakfull och att han skulle hem till sin mamma på Kvarngärdet på middag. Idris Boukriss
och Åke Göransson pratade om ditt och datt. Idris Boukriss frågade om han fick
komma förbi för en drink efter middagen hos mamman. Åke Göransson sa ok. Han
ville inte träffa en okänd person första gången i sin bostad och de bestämde att de
skulle ses vid Ekonomikum vid 16-17 tiden Om det kändes bra skulle de sedan gå
hem till Åke Göransso

. Inget av det
som Idris Boukriss säger om deras konversation på Grindr är sant.



Idris Boukriss: Han var hemma en dag. Han behövde pengar och skapade flera
konton på Grindr. Han la upp olika bilder som han hade hittat på nätet. Han
skaffade appen för att kunna råna folk. Han kontaktade olika personer, bland annat
Åke Göransson, och presenterade sig som Erik 18 år.


minfil.com/r0c4J0b9be/Uppsala_TR_B_6588-16_Dom_2017-05-29.pdf


kanske relevant:

Svensk polis arbetar i dag nära polisen i till exempel Litauen, Polen, Georgien och Rumänien.

Kraven på att den svenska polisens tentakler ska leda ut i världen bara ökar, säger han.

www.kuriren.nu/nyheter/stoldligor-knips-...amnar-nm5250909.aspx


kvinnan som tar över...

"Mitt intresse för olika religioner och trosuppfattningar har varit grunden för mitt engagemang i den pågående interreligiösa dialogen i Sverige och speciellt då den i förorterna till våra storstäder där vardagstron finns alla dagar och alla tider på dygnet. Jag kommer från Spånga, en förort utanför Stockholm, som under min barndom började växa med Tensta och Rinkeby. Verkligheten där ligger långt ifrån bilden av det så kallade sekulariserade Sverige. Det är där framtiden växer fram. Vi lever nu i ett nytt och hoppfullt Sverige där alla, och allas trosuppfattning, ska beredas möjlighet att få existera sida vid sida. Det arbete som SST utför är en mycket viktig del i den processen. Det är därför som jag med stor glädje från årsskiftet 2013/2014 kommer att ta över som handläggare efter Sven-Eric Andersson på SST. Jag ser fram mot att få vara med och driva detta viktiga arbete vidare. " www.myndighetensst.se/om-oss/nyheter/nyh...-eric-andersson.html
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1217295 av PsychoWard
finns numera registrerade företag som anställer folk i syfte att låtsas vara kåta tjejer.

såg en tråd på flashback forumet där de snackade mysko liksom, trådens titel är typ "jobba hemifrån som chattoperatör" och det var nån länk till hemsidan för att regga sig som ansökande, så jag testade. dröjde inte länge innan jag kom fram till några frågor som lyder typ på följande sätt:

"nedan följer olika exempel på meddelanden, svara i textfältet så som du själv känner"

#1 "hej, jag heter gunnar och du var söt på fotot, vad vill du göra med mig?"
#2 "åh, det vore roligt om vi kunde träffas. hur känner du för det?"

osv osv. uppenbarligen något bedragargrejj alltså.

sen gick jag in på deras regler, eller kontraktet de "i princip" tvingar en att godkänna innan man ansöker. där stod det, kanske var första regeln t-om, typ:

"den som bryter mot någon av dettas kontrakts regler kommer att bötas med 250.000kr för varje överträdelse, dock max 2.500 000Kr (TVÅ OCH EN HALV MILJON SVENSKA KRONOR)".

plus en massa finstilt/flum.

###


btw, numera så "sjunger" de om att mörda och döda, att ta över landet, och om att sälja knark, hämnas och att jävlas. på ren svenska. skulle inte förvåna mig jättemycket om de får pengar från kommunkärringarna heller pga deras "konstnärliga förmåga".

DJÄVULEN!



www.nordfront.se/epsteins-judiska-bordel...ntakter-i-israel.smr
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.