Årets svensk (Expressen)

Mer
4 år 2 månader sedan #1222839 av Recard2016
Johhny Rotten, Sid Vicious Glen Malcom- Sex Pistols, kommer inte ihåg vad trummisen hette. Clash; kan ja bara sångaren "Joe Strummer". Inga band ja lyssnat mycket på, Sex Pistols var essentiellt ett "boyband" skapade av en manager för o "chocka".
Mer
4 år 2 månader sedan #1222840 av memphis
Svar från memphis i ämnet Årets svensk (Expressen)
Man kanske inte tror det men de största och viktigaste sakerna når en ändå, trots att man inte konsumerar nyheter. Det sipprar igenom på nåt sätt. Till exempel att LillBabs har avlidit. Eller om det blir världskrig. Man slipper en massa onödigheter och världen blir mer "ren" på något sätt.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222841 av krokus
Svar från krokus i ämnet Årets svensk (Expressen)
1. Artikeln i Expressen var för mig, rätt svårläst. Kilometerlånga meningar. Konstiga ord.

2. Recard har Aspergers syndrom, helt klart. Punk är hans specialintresse. Konstigt att han tydligen har schizofreni? :tänk
Mer
4 år 2 månader sedan #1222843 av Geta
Svar från Geta i ämnet Årets svensk (Expressen)
Ja, ofta skulle man vilja slippa nyheter. Det blir för mycket att bekymra sig om.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222844 av Recard2016
Bättre o läsa en bok om man verkligen vill förstå världen.

Krokus; inte enligt min läkare. Min kusin sa dock nyligen till mig att folk börjar lyssna på punk av många olika anledningar, men inte många p.g.a de filosofiska.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1222848 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Årets svensk (Expressen)

Recard2016 skrev: Johhny Rotten, Sid Vicious Glen Malcom- Sex Pistols, kommer inte ihåg vad trummisen hette. Clash; kan ja bara sångaren "Joe Strummer". Inga band ja lyssnat mycket på, Sex Pistols var essentiellt ett "boyband" skapade av en manager för o "chocka".


The Clash, Joe Strummer Mick Jones, Paul Simonon och ibland Topper Headon! Trummisen i The Clash växlade men kom inte ihåg vem den andre var. Sex pistols hette Glenn Matlock, men trummisen minns jag inte.

Vars är världen på väg?