Försökte stoppa rattfyllerist!

Mer
4 år 1 månad sedan #1234299 av Clean
Apotekaren insåg hennes kund var jätteonykter och försökte stoppa honom och han körde över hennes ben. Idag sitter hon i rullstol och fick bara 12 000 kr i skadestånd. Och skulle hon va med om det igen skulle hon inte tveka göra om det!

www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/katari...or-hennes-berattelse
Mer
4 år 1 månad sedan #1234302 av Geta
Är tveksam om det var så bra!
Mer
4 år 1 månad sedan #1234312 av Richard
Kört full är det dummaste jag någonsin gjort... :väggen
Var nära att åka fast, o det hade jag förtjänat!

Bra mycket dummare än att bygga atombomber i köket!

Men man hörde ofta när man kunde lyssna på polisradion: -En misstänkt 12'a (koden för rattfylleri) vid McDonalds. Så det är nog tyvärr vanligt. Jag kör inte själv bil längre p.g.a. narkotikaklassad medicin, men jag har kvar mitt körkort.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234350 av Clean
Jo, jag har oxå gjort det i ungdomen åkte jag en gång både full och påverkad av droger. Jag gör absolut inte om det! Men den här snubben var i medelåldern. Imbecill.

Jo, jag vet Richard att du byggde på en atombomb i köket. Det vet väl alla muppar här på viska?
Mer
4 år 1 månad sedan #1234408 av Nissegossen
Full och bygger atombomber och tillverkar sarin, hut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1234410 av salig
Ja vad ska man säja :-| ställer "man" sig inte framför en bil och tror att man kan stoppa den alternativt kollar sig för när man är ute och går, ett förslag är att man börjar kolla rent allmänt också, gärna på andra människor inkluderat(!) så är jag säker på att man ökar sina changser med iaf 100% :tänk
Last edit: 4 år 1 månad sedan by salig.