Försökte stoppa rattfyllerist!

Mer
4 år 1 månad sedan #1234441 av Geta
Skulle inte slänga mig framför en bil för att stoppa en rattfyllerist.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1234448 av salig

Nissegossen skrev: Full och kör på någon berusad, i USA hade föraren fått livstid för mordförsök

I Nazityskland hade du blivit gasad för du har psykossjukdom :dator

Clean skrev: Föraren måste va primitiv. En Imbecill. Som inte känner nån empati. Visst kan jag har varit stor i käften, men skulle aldrig köra på någon

Ja du är en så mycket bättre människa, inte alls slavmentalitet *host host*

Det är till att peka finger, låt den som inte syndat kasta första stenen! Eller förslagsvis: Kasta inga stenar alls 8O

Geta skrev: Skulle inte slänga mig framför en bil för att stoppa en rattfyllerist.

Verkligen? INTE JAG HELLER :cry:
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234451 av Nissegossen
Nä, Sten gillar inte alls att bli kastad någonstans absolut inte i ett glashus. Sten är rädd för att Skadas av glaset...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1234503 av Clean
Du har fel? Dessutom har jag räddat flera från döden eller ett dåligt liv. Har du det själv gjort det? Dessutom måste man va jävligt efterbliven att köra över någon! Det står jag fast vid. Mannen var inte ens ungdom och gjorde det här. Vettlösa! Jag som trodde man blev klokare med åren.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Clean.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234560 av Admin1
Hon borde tänkt mer på sin egen säkerhet med tanke på att det var fylla. Skrikit från sidan och larmat polisen.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234623 av salig
Alternativt inte lagt sig i överhuvudtaget då det inte hade med henne att göra överhuvudtaget, folk som inte kollar sig för när dom går över gatan och hellre blir överkörd av en bil och dör allt i "RÄTTEN ATT SOM FOTGÄNGARE AVSÄGA SIG ALLT ANSVAR OCH AKTIVT JOBBA FÖR ATT FÖRBJUDA EN "BIL"VÄRLD DÄR 'BIL' REPRESENTERAR ALLT SOM HAR MED MÄNSKLIG AKTIVITET ATT GÖRA" går bara att kallas under en betäckning: Självmordsbombare :(