Deppig? Då är ett hett bad bättre än träning

Mer
4 år 1 månad sedan #1235051 av Miika
Problemet är att det inte finns plats med en. Ska kolla med mitt bostadsuthyrare om man kan montera in en dusch istället, men det kostar säkert mycket pengar
Mer
4 år 1 månad sedan #1235053 av memphis
Värt att kolla upp Miika! Det kanske inte kostar mycket!
Mer
4 år 1 månad sedan #1235054 av Miika
Mer
4 år 1 månad sedan #1235057 av Nissegossen

memphis skrev: Om jag slänger ut tvättmaskinen skulle jag ha plats för ett badkar. Men jag vet inte, om jag skulle bada så ofta som jag tvättar.


Fråga värden först detta för att det krävs våtmatta att och asfaltliknande under för att förhindra läcka ned i fastigheten står det inte på ritningen nekar bostadsägaren benhårt och du får återställa allt på egen bekostnad. En här med ett annat utseende på lägenheten de första inflyttade fick välja en vägg som tillhörde köket en lägenhet som de inte ville ha väggen en mer öppen planlösning en hade väggen som han skar upp för att få en serveringslucka till vardagsrummet som han gjorde, det stod inte på ritningen han fick betala för en ny vägg. Ge dig inte på det skulle du ändå göra det krävs fackfolk som har certifikat som våtrumstekniker annars får man inte låta göra arbetet gissa kostnaden vid vattenläcka samt vid flytt?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum