Man nekades sex - Fes som hämd

Mer
3 år 11 månader sedan #1252192 av Richard
Mer
3 år 11 månader sedan #1252215 av Nissegossen
Som han sade när kvinnan fes, tack för frisk luft

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1252237 av Vatten
Kan vi tolka det som att mannen ville tala känslor med sitt talrör samt dela detta med henne. När han inte fick göra ett djupare intryck på henne så vände han andra sidan till och gjorde ett uttryck från de djupare delarna inom sig...(?)

Kanske är han en social begåvning och inte ville verka alltför inställsam?
i stället för att smöra lät han henne smaka på frukterna från gårdagens bröföda?

Sedan är det faktiskt hennes historia som citeras, tänk om han inte ville?
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1252253 av Nissegossen
Hade en polis som granne han hade lackat luckorna till sin segelbåt som ligger rätt nere vid utgången i ett rum som används som hobby rum. Var på han var på väg dit och grannen en kvinna som är allmänt hatat ty hon är kronisk kverulant står på balkongen och började skälla på honom för den starka lukten som kom från hobbyrummet. Han säger stäng igen bröfittan det här är ett hobbyrum och jag har rätt att vara här gå in och stäng dörren. Jag var tvungen att gå in och stänga dörren för jag höll på att skratta så kläderna höll på att åka av

Samma polis samma luckor, jag råkade på den tiden se genom fönstren på huset huset mitt emot vem som gick in och ut vid ingången dörren till hobbyrummet såg jag också samt en natt jag satt och tog en cigarrett tyckte jag konstigt har jag glömt släcka ljuset?

Tog på mig morgonrocken gick ned som jag var öppnade, då står polisen där och jobbar klockan 1.30 på natten, jag såg på honom att han var trött och groggy pga ångorna han som gärna tog en cigarrett, fast andras bjöd jag då på en cigarrett fast ha n rökte andras tog upp tändaren, jag sade stopp vi går ut tänder du här inne så smäller det, du är inte klok just nu. Vi gick ut han gick hem, jag släckte och gick upp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.