Ett trauma gjorde ett de bytte lägenhet mot en gammalhusbil

Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1260626 av Nissegossen
Ja, en syster med bipolär sjukdom tog livet av sig, det skilde bara ett år mellan syskonen och de kände att de inte kunde bo i lägenheten de hyrde efter hon gått bort.
läs vad de gjorde
www.expressen.se/leva-och-bo/hemma-hos-5...flytta-in-i-en-buss/

Jag har sista tvätten i torktumlare nu ett täcke och ett påslakan för att få rent om zoegas kommer hit över midsommar. Kan tyvärr inte göra som när krokus kom hit med sin väninna då fick de vars ett nytt täcke och vars påslakan och underlakan och nya kuddar, kan tyvärr inte göra samma till zoegas om han kommer upp hit över midsommar då det saknas pengar till det. Därav tvättat ett täcke, kan tyvärr säga att vid saneringen tog de och slängde allt om väljer att tro på det. så därför blir det inte ny sängutrustning samt dubbelsängen höll i hop med 4 tums spik rätt i möbeln för att inte braka i hop, de tog den antagligen ned med yxa eller såg., den gick inte att återanvända, så krokus fick börja med att bädda allt nytt med plasten på när jag köpte det. Sedan sade krokus du har ingen musli eller filmjölk eller något sådant. Jag köpte ett paket, hon var tyst när hon fick se det jag köpt och ville inte äta av mat jag lagade, nä de åt ute och jag vet inte ens om de fick smaka min mat. De skickade mig att köpa pizza de hade instruktioner om vad de ville äta. jag köpte vad jag sade en pizza som om du skulle äta den själv, jag hämtade en pizza som liknade en spya i pizzerian, inte krokus eller hennes kompis ville äta den han får inte göra om den pizzan till mig. Förövrigt beställer jag pizza till dörren någon annanstans

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1. Orsak: Ändrade stavning i rubrik
Mer
3 år 10 månader sedan #1260667 av Nissegossen

Vatten skrev: Nisse testa min länk i stället
www.expressen.se/leva-och-bo/hemma-hos-5...flytta-in-i-en-buss/



Har du provat din egen länk? detta då den leder till en blank sida där finns ingenting att läsa, tomt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 10 månader sedan #1260692 av Vatten
Min länk funkar fint, din länk funkar inte, på alla browsrar jag har testat...

Någon annan som testat?
Mer
3 år 10 månader sedan #1260716 av Admin1
Vattens länk fungerar fr mig.
Mer
3 år 10 månader sedan #1260724 av wasp

Admin1 skrev: Vattens länk fungerar fr mig.


För mig också!