Nytt läkemedel hjälper mot övervikt: ”Fantastiskt bra”

Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1261678 av notwoodstock
Det är nog så bra att skydda en mot fall. Jag hoppas jag kan träna upp mig.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by notwoodstock.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261692 av Nissegossen
Min kärra när det är last i den, går för rollator, kan tillfälligtvis med last stödja mig mot kärran då om den är tom en falsk säkerhet. Då åker jag rätt i gatan. Samt att min tältpall på kärran gör att jag kan sätta mig över allt när som helst, får jag bara på kärran på en i övrigt fullsmockad buss, då sätter jag mig ned där jag står.

Dock onödigt då en fullsatt buss, då väntar jag och tar nästa buss som kommer efter för att föregående buss har stannat på varje hållplats och den efter kommer i tid och är nästan tom på folk. Det rör sig om en minut, det är inget att tveka på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 10 månader sedan #1261712 av Cosmos

notwoodstock skrev: Det är nog så bra att skydda en mot fall. Jag hoppas jag kan träna upp mig.


Jag har den p g a dålig balans genom nackskadan. Utan den kan jag bara ramla rakt ner utan att jag ens snubblat på något. Läskigt.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261718 av Richard
Jag käkar lite synefrin var dag, det bränner fett. Har i.o.f. kvar en påse DNP, som nog är det effektivaste bantningsmedlet som finns men är typ livsfarligt...
Om koffein bränner 3% fett, synefrin/efedrin 6%, amfetamin 12% så bränner DNP ca 50%...
Mer
3 år 10 månader sedan #1261989 av krokus
Richard,
Ursäkta om jag är korkad nu... Men att amfetamin och de andra du nämnde bränner fett med en viss procent. Är det inte snarare så att man glömmer att äta på amfetamin, att det är därför amfetamin(miss)brukare går ned i vikt? Viktnedgång är inte lika med fettförbränning.
Mer
3 år 10 månader sedan #1262148 av Richard
Jo, det också, men de förbränner även fett. Vet inte riktigt hur de räknar när de räknade i procent. Men minns de siffrorna i.a.f.