Psykiskt sjuka hålls fängslade (SR)

Mer
3 år 6 månader sedan #1288102 av Drummer
Blir man inte tagen på allvar och inte får hjälp så tar många livet av sig!
Mer
3 år 6 månader sedan #1288137 av Geta
Drummer,

Tas du inte på allvar av psykiatrin? Var det därför som du rispade dig på handlederna?
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1288220 av Nissegossen
Antidepressiva i detta läge kanske elchocker istället för det har kommit ketamin ett nytt preparat istället för ect

Ketamin är förknippat med missbruk Richard kan sådant men lite fakta www.sbu.se/sv/pressmeddelanden/tidigare-...vid-svar-depression/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1288221 av Drummer

Geta skrev: Drummer,

Tas du inte på allvar av psykiatrin? Var det därför som du rispade dig på handlederna?


Dom upplever att jag mår för bra för el behandling! Det är just det jag behöver. Nu ska morsan med till läkaren på Fredag och ger hennes version av mitt tillstånd
Mer
3 år 6 månader sedan #1288224 av Nissegossen
Drummer att ta livet av sig är dumt du lider inte av svår smärta, du är inte obotligt sjuk i svår sjukdom förknippat med svår smärta det är bara dumt. Att jag varit arg på dig är för att du inte fattat att jag inte vill bli firad. Jag har inte gjort något jag kan yvas över, som en granne sade, jag vill bara vara ifred och gillar inte uppmärksamhet. Så skriv bara ingenting om mig, jag kan inte ta det. Jag är bara som jag är.

Framför allt du har en framtid, kanske inte just ditt specialintresse trummor kanske hellre flyget eller polisen. Ta dig samman skav bänken ett par år sedan är du redo att till slut få plattfot. Alla gamla patrullerande poliser fick plattfot när de jagade plattfots indianer

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1288254 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Psykiskt sjuka hålls fängslade (SR)

Drummer skrev:

Geta skrev: Drummer,

Tas du inte på allvar av psykiatrin? Var det därför som du rispade dig på handlederna?


Dom upplever att jag mår för bra för el behandling! Det är just det jag behöver. Nu ska morsan med till läkaren på Fredag och ger hennes version av mitt tillstånd


Jag har tänkt på dig. Jag är orolig! Du måste hitta ett sätt att dom lyssnar på dig. Hoppas dom lyssnar på din mamma. Ta hand om dig. Du är en bra människa och värdefull. Skriv härinne och berätta hur det går! Vi är många härinne som bryr sig om dig!