Glömda rum och övergivna platser

Mer
3 år 5 månader sedan #1293831 av Nissegossen
Såg igår att det fanns ett intresse för övergivna platser. Jag sökte på det förra mentalsjukhuset Lillhagen att en känd författare och fotograf hade en hemsida med bilder där man kunde kika på bilderna. Klickade på en länk, det kunde inte hittas se här psykmuseet.se/2013/07/lillhagens-sjukhus-i-goteborg/

Jag tog fasta på hemsidan kopierade och mycket riktigt han har en se här

moderskeppet.se/live/glomda-rum-och-overgivna-platser/

Jan Jörnmark

Han lever ju på det och vill därför ha pengar, men som fenomen finns han ju, ni kan ju se själva

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1293904 av Vittrad
Moderskeppet är en bra sida, var medlem där ett tag. De tillhandahåller onlinekurser i fotografi, kommunikation, design, layout, webb m.m. det vill säga det mesta jag är intresserad av. Har dock aldrig hört talas om Jan Jörnmark innan.
Mer
3 år 5 månader sedan #1293909 av Geta
Jan Jörnmark är en mycket känd person i det här facket i Sverige. Vad jag minns så sändes det ett program om honom i K-special i TV.
Mer
3 år 5 månader sedan #1293957 av memphis
När jag var liten brukade vi leka i "militärgrottorna" fastän det var tillträde förbjudet. Det var som en annan värld av katakomber.
Mer
3 år 5 månader sedan #1293962 av Geta
I min familj hade vi som söndagsnöje att åka till Karlsborg och besöka fästningen. Ibland fanns det guide som kunde visa i gångarna.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1294036 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Nissegossen.