dadropitoff.com

Mer
3 år 3 månader sedan #1308638 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1308656 av krokus
Svar från krokus i ämnet dadropitoff.com
Vad är detta? :va?
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1308658 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet dadropitoff.com
Beröringspunkter under fötterna som masseras av magneter som sitter i en iläggssula till skorna om det är bluff eller inte. S.k Akupressur www.google.se/search?hl=sv&sxsrf=ALeKk00...rABCg&sclient=psy-ab

Hade en kopierad bok om Reikimassage www.yourdharma.se/vad-ar-reikimassage/ Jag gjorde på fötterna enligt den boken dock har inte kvar den, utslängd med bokhyllan den stod i

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1308676 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet dadropitoff.com
Tror inte på massera massor av punkter på måfå, utan massera de punkter som kan hjälpa ett specifikt problem.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 3 månader sedan #1308677 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet dadropitoff.com
När jag gjorde det, masserade fötter var det rent generellt hur göra. Punkterna behöver inte vara fel för välmåendet det ger av att massera fötterna. Det allra första utan den kopian på boken gav jag min mor ett fotbad gjorde pedikyr på hennes fötter och masserade fötterna med kronolja, det var då ännu inte vanligt med olivolja eller massageolja i Sverige, det var kronolja man köpte i livsmedelsbutiken. Detta när hon bodde ensam i sin lägenhet i mitt barndomshem. Ja, villa, men tvåfamiljsvilla

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1308729 av krokus
Svar från krokus i ämnet dadropitoff.com
Tack för förklaringen, Nisse! :)